//

Geen Wifi op iPhone/iPad wel op PC

Geen Wifi op iPhone/iPad wel op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem. Ondanks dat de iPhone aangeeft dat hij verbinding heeft met het wifi netwerk, laadt safari geen pagina in, update een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-13, 20:50
manfred1973 manfred1973 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard Geen Wi-Fi op iPhone/iPad wel op PC

Ik heb het volgende probleem. Ondanks dat de iPhone aangeeft dat hij verbinding heeft met het Wi-Fi netwerk, laadt safari geen pagina in, update een app niet, wordt er geen mail binnengehaald enz. Aan en uitzetten van het Wi-Fi op de iPhone helpt meestal wel. Dit probleem doet zich voor op mijn iPhone 5 en mijn iPad 2. Op mijn oude iPhone 3GS en de iPhone 4 van mijn vriendin deed/doet het probleem zich ook voor. De PC heeft echter hier nooit last van. Ga er dus van uit dat het niet aan het netwerk ligt. Ook switchen tussen het Wi-Fi van de router en de range extender lost het probleem op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-13, 20:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manfred1973 Bekijk bericht
Ook switchen tussen het Wi-Fi van de router en de range extender lost het probleem op.
Dit symptoom en de andere wijzen op een DNS probleem. De verbinding met de router is er wel maar blijkbaar kunnen de toestellen geen DNS server vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g geen Wi-Fi wel bluetooth PieterMo Wi-Fi 6 26-04-12 20:58
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 nouska1976 Wi-Fi 2 25-11-11 22:32
geen Wi-Fi meer op ipad thuis - rest wel greybart Wi-Fi 7 07-10-11 20:16
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. mathieu88 Wi-Fi 0 05-09-11 15:07
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.