//

Iphone valt uit na schermreparatie

Iphone valt uit na schermreparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Vrij recent heb ik vanwege een barst in het scherm mijn iphone 4s laten repareren bij Mobile World in Utrecht. Eigenlijk dezelfde dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-13, 13:45
jane1979 jane1979 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone valt uit na schermreparatie

Beste leden,

Vrij recent heb ik vanwege een barst in het scherm mijn iphone 4s laten repareren bij Mobile World in Utrecht. Eigenlijk dezelfde dag merkte ik al dat mijn iphone willekeurig uitviel bij het verrichten van simpele dingen zoals het versturen van een sms. Dit ligt niet aan de batterij, want deze is gewoon vol. De dag erna ben ik terug gegaan naar de winkel, maar daar kreeg ik te horen dat dit een software matig probleem is en zij alleen met de hardware zijn bezig geweest.
Nu ben ik ervan overtuigd dat er wel degelijk een causaal verband bestaat tussen het regelmatig uitvallen en het laten repareren van van iphone front schermpje, aangezien ik dit nooit eerder heb meegemaakt. Graag zou ik reacties willen van andere Iphone bezitters die iets dergelijks hebben meegemaakt. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Na zelf enig speuren zag ik al dat er een optie bestaat tot het herstellen middel DFU modus. Ik heb op dit moment nog versie 6.1.3. dus wellicht heeft het iets te maken met de verouderde versie waarop mijn iphone draait? Ik hoop graag dat iemand wat tips voor mij heeft.

Fijn weekend!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-13, 16:26
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ga naar instellingen > algemeen > info > diagnose en gebruik > diagnose en gebruik
Plaats eens een scrrenshot van dit scherm
Reageren

Labels
dfu, iphone, reparatie, scherm, uitval



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schermreparatie bij iCulture Fihia iPhone algemeen 5 31-07-13 22:16
iPhone valt uit uit het niets! milanooo iPhone accessoires en onderdelen 1 13-09-12 21:56
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
Iphone 3g valt uit. Vanz iPhone algemeen 1 06-09-09 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.