//

Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5

Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jvwensen Okay, maar je weet nu hoe je de muziek op je iPhone kan krijgen. Misschien nu een reservekopie terugzetten en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-11-13, 19:34
concordia13 concordia13 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvwensen Bekijk bericht
Okay, maar je weet nu hoe je de muziek op je iPhone kan krijgen. Misschien nu een reservekopie terugzetten en kijken of al je instellingen van je apps weer teruggezet worden!? Of heb je die directory niet veilig gezet?
Dat durf ik niet meer, ik kom nergens meer aan!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-11-13, 19:39
jvwensen jvwensen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 15
Standaard

ja, had ik ook al geprobeerd. Ik kan tot maximaal 256 kbps gaan, maar helaas ook zonder succes. Het synchronisatie teken slaat na 10 seconden uit op de iPhone. Ik heb het idee dat er ergens een timeout komt op de iTunes synchronisatie. Echter geen idee of en waar je die zou kunnen vergroten. Mogelijk dat dan de synchronisatie wel door loopt!?
  #23  
Oud 26-11-13, 19:43
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvwensen Bekijk bericht
ja, had ik ook al geprobeerd. Ik kan tot maximaal 256 kbps gaan, maar helaas ook zonder succes. Het synchronisatie teken slaat na 10 seconden uit op de iPhone. Ik heb het idee dat er ergens een timeout komt op de iTunes synchronisatie. Echter geen idee of en waar je die zou kunnen vergroten. Mogelijk dat dan de synchronisatie wel door loopt!?
Bij mij duurde het hele process ongeveer anderhalf uur. Maar ik heb dan ook 1500 nummers.
Gun het de tijd. Laat m desnoods een hele nacht synchroniseren. Kan geen kwaad
  #24  
Oud 03-12-13, 20:56
monique1107 monique1107 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 13
Standaard

ik heb het zelfde probleem, alles geprobeerd leeggehaald gesynchroniseert maar niets werkt. Foto's eindelijk er op gekregen door constant te synchroniseren. Muziek annuleert itunes gewoon. wil graag mijn muziek op mijn iphone zetten, maar het werkt niet meer. Geen enkel nummer komt er op en synchroniseren werkt niet. Wie heeft er inmiddels een oplossing.
  #25  
Oud 03-12-13, 21:03
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique1107 Bekijk bericht
Wie heeft er inmiddels een oplossing.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door concordia13 Bekijk bericht
Zojuist heb ik Apple gebeld. Het probleem kwam hen niet bekend voor. Wat heb ik moeten doen: aansluiten aan itunes, reset iphone en daarbij geen reservekopie maken! (deed ik eerst wel en toen werkte het nog niet) Je bent dus echt alle gegevens zoals bij what's app, instellingen,mail en agenda's kwijt. Daarna synchroniseren. Toen synchroniseerde ook de gehele muziekbibliotheek. Maar alle apps en dergelijke moet je ook opnieuw synchroniseren.Een heel gedoe. Maar enfin, mijn muziek staat er weer volledig op. Volgend probleem: ik durf de iphone hierna niet mer via itunes te synchroniseren...
Oh ja, en dus ook geen iCloud reservekopie instellen.
Dat wordt dus herstellen. Je kunt een reservekopie terugplaatsen, maar je riskeert daarmee de fout ook terug te plaatsen. Apple raadt dus aan om de iPhone als nieuwe iPhone in te stellen na het herstellen.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #26  
Oud 03-12-13, 22:40
as3 as3 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Dat wordt dus herstellen. Je kunt een reservekopie terugplaatsen, maar je riskeert daarmee de fout ook terug te plaatsen. Apple raadt dus aan om de iPhone als nieuwe iPhone in te stellen na het herstellen.
Heeft mij totaal niet geholpen. Het enige wat ik mensen kan aanmoedigen is via een ander programa dan iTunes het muziek over te zetten. Verder mag ik er volgens mij niet op ingaan, je hoeft je iDevice niet te jailbreaken ofzo, alleen voor het muziek een 3rd party programma gebruiken.
Op de forums van Apple regent het van de reacties van mensen met deze klacht maar er wordt niks aan gedaan.

Als je een half uurtje neemt om door dat topic te gaan, kan je zien dat er wel zo'n 50 verschillende oplossingen zijn voor het probleem, de één helpt wel, de ander niet. Nieuwe afspeellijst maken met ALLE muziek en alleen deze playlist selecteren bij het synchroniseren, al je muziek via iCloud synchroniseren, iDevice herstellen, converteren naar 128kbps, eerst zonder muziek aangevinkt synchroniseren, dan opnieuw maar mét muziek. Er zijn nog veel meer oplossingen.

Als je dadelijk nieuwe muziek hebt, loop je weer tegen dezelfde probleem aan. Het enige wat duidelijk is, is dat het enkel een probleem is voor iOS 7. Onbegripelijk dat hier zo weinig aandacht is besteed, ook door sites als deze - als je een iPod gekocht hebt en je geen muziek erop kan zetten - dat kan toch gewoon niet?

Overigens, de laatste oplossing volgens een reactie in de Apple thread:
Citaat:
I turned off my passcode lock (without doing a factory reset) and my music finally synced. So glad kouroshafrashteh mentioned that! Thanks!
Wie weet heb je geluk.
  #27  
Oud 07-12-13, 03:48
MAL MAL is offline
• iOS 3.0 Beta
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: onbekend
Berichten: 6
Standaard

Bij mij lostte het probleem zich zo op: iCloud back up uitzetten en dus backupen 'op deze computer' aanzetten. Dan twee keer synchen. Zo lostte het probleem zich voor mij op en kon ik mijn iPhone5s eindelijk legen van muziek.
  #28  
Oud 24-02-14, 18:41
Amnose Amnose is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 4
Standaard

heb Apple gebeld ivm dit probleem.
Heb iphone 4s met ios7.0.6
Laatste itunes ook geinstaleerd.

oplossing was zijbalk openen zodat je links alles te zien kreeg.
Toen ik deed (was ondertussen aan het synchen) startte automatisch de synch met muziek.
Toen alles afgehaald zonder probleem en weer muziek geinstaleerd op Iphone.

Voor mij probleem opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen muziek synchroniseren op iphone 5 clara iPhone algemeen 3 28-03-13 18:18
Iphone 4 kan sinds kort geen Wi-Fi meer ontvangen xl3igplayer Wi-Fi 8 25-06-12 22:18
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s jwh iTunes 9 16-04-12 21:14
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren cwsmdb Jailbreak 1 19-02-11 11:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.