//

Waarschuwing iedereen die naar Duitsland gaat voor iphone

Waarschuwing iedereen die naar Duitsland gaat voor iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag iedereen onder de 18 die naar Oberhausen vliegt waarschuwen. Gister 300km met de trein gereist om vervolgens de iphone 5s en als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-13, 13:52
Hoezooo Hoezooo is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 8
Standaard Waarschuwing iedereen die naar Duitsland gaat voor iphone

Ik wil graag iedereen onder de 18 die naar Oberhausen vliegt waarschuwen. Gister 300km met de trein gereist om vervolgens de iphone 5s en als die er niet was wat het geval was de iphone 5c te halen. Tot mijn verbaasing kreeg ik hem niet mee. De reden was je bent nog geen 18, hebben mensen hier ervaring mee. Heel CentroO door geweest alle telefoonwinkels gevraagd overal het zelfde liedje. Ik kan nergens op internet iets vergelijksbaar vinden, mensen met ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 14:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoezooo Bekijk bericht
Ik kan nergens op internet iets vergelijksbaar vinden...
Geschäftsfähigkeit (Deutschland) ? Wikipedia
Reageren

Labels
iphone 5c, iphone 5s, oberhausen, onder 18, waarschuwing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ? daaf Odido (T-Mobile) 46 02-12-12 18:27
Aan iedereen die al een iPhone 5 heeft! ben jij tevreden over de iphone 5? courske iPhone algemeen 37 07-11-12 21:28
Alle iDevices: Belangrijk voor iedereen die vanavond update! robin.b Jailbreak 28 16-07-10 10:20
Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? YvesT iPhone accessoires en onderdelen 12 30-05-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.