//

Simkaart iPhone 3 in iPhone 4

Simkaart iPhone 3 in iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Wellicht is hier al een topic over geweest, maar kan even niks terugvinden. Ik heb momenteel nog de iPhone 3 en mijn nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-13, 13:31
Sphone89 Sphone89 is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Simkaart iPhone 3 in iPhone 4

Beste lezer,

Wellicht is hier al een topic over geweest, maar kan even niks terugvinden.

Ik heb momenteel nog de iPhone 3 en mijn nieuwe telefoon de iPhone 4 komt van de week binnen, alleen gaat mijn abonnement pas in december in. Dacht ik, dan kan ik mijn oude simkaart van de i3 in de i4 stoppen, maar ik zie nu dat ze daarbij een kleinere simkaart gebruiken. Kan ik echt mijn oude simkaart er niet instoppen?

Alvast hartstikke bedankt!

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-13, 13:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sphone89 Bekijk bericht
Kan ik echt mijn oude simkaart er niet instoppen?
Nee, dat kan echt niet want dat is fysiek onmogelijk. Je hebt een mcro-SIM nodig. Je kan die oude SIM eventueel zelf op maat knippen of laten knippen in een telefoonwinkel. Of bij de provider omruilen, al dan niet gratis.
  #3  
Oud 07-10-13, 13:50
Vaszie Vaszie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 21
Standaard

De meeste sim-kaarten hebben van die micro simkaarten er tegenwoordig al in zitten (die je er zo uit kan drukken..

Zo niet heb ik hier een template: http://www.airportal.de/nanosim/How_...o_Nano_SIM.pdf
als je deze uitprint je simkaart er op legt met een stift de streepjes trekt zoals op deze template (voor de 4/4s heb je de bovenste nodig MiCRO-SiM en NIET NANO!!) kan je hem precies op maat uit knippen.
Ik heb dit ook met mijn iPhone 5 gedaan werkt perfect.

Hier een Video:
met de uitleg nogmaals.

Laatst gewijzigd door Vaszie; 07-10-13 om 13:52. Reden: Video toegevoegd.
  #4  
Oud 07-10-13, 14:43
Sphone89 Sphone89 is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt! Dat wordt dan maar knippen.
  #5  
Oud 08-10-13, 06:31
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Of ga ff langs een telecom winkel of mediamarkt daar hebben ze zon speciaal tangetje dan kunnen ze dat ff voor je knippen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) Serdarbozkurt38 iPhone algemeen 18 29-08-12 13:26
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 04:42
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' iPho(w)ner iPhone algemeen 11 29-03-12 06:29
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 17:10
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.