//

iPhone doet raar

iPhone doet raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb de iphone 4 maar ik zat net even in me instellingen wat te regelen doet me telefoon het opeens niet meer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-13, 20:26
valerie2312 valerie2312 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Wink iPhone doet raar

hallo ik heb de iphone 4 maar ik zat net even in me instellingen wat te regelen doet me telefoon het opeens niet meer ik kan nog wel dingen op me scherm aan klikken maar ik kan niet meer trug naar home want die knop doet het niet meer en ik kan hem ook niet uitzetten want die knop doet het ook niet meer weet ieman hoe dit kan????

PS sorry voor de spel fouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-13, 21:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Geen idee wat er is gebeurd, maar als je beide knoppen gedurende zo'n 10 seconden inhoudt zal de iPhone uit- en weer aangaan. Dit is een harde reset. Probeer maar eens. Je verliest hier geen gegevens door
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 11-10-13, 21:39
Peter de Wit Peter de Wit is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 26
Standaard

Er schieten me maar 2 dingen te binnen.
1. Knop rechtsboven lang ingedrukt houden, misschien gaat de iPhone uiteindelijk toch uit. Daarna weer aanzetten.
2. De iPhone aan je computer koppelen en via iTunes de back up/reservekopie terugzetten, als je die tenminste op je computer hebt gemaakt en opgeslagen. In de linkerbalk van iTunes zie je de naam van je telefoon. Klik daarop en ga dan naar tabblad 'overzicht', dat dan in het midden van het scherm verschijnt. Daar zie je halverwege rechts 'zet reserve-kopie terug'. Maar dat werkt natuurlijk alleen als je ooit zo'n kopie hebt gemaakt.

Als je ooit via iCloud een reservekopie hebt gemaakt, kun je proberen om die terug te zetten. Dat doe je via je iPhone: Instellingen/iCloud/opslag- en reservekopie/iCloud-reservekopie. En nu maar hopen dat je een reserve-kopie hebt gemaakt. Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 doet raar napoleon63 iPhone algemeen 6 09-05-13 22:51
iPhone: IPhone doet raar!?!?!?! iphone789 Jailbreak 1 21-01-11 15:55
iPhone doet raar KipNederland iPhone algemeen 3 12-04-09 20:26
iphone doet raar atimoo Unlock [archief] 11 24-01-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.