//

Nieuwe foto's weg door oude reservekopie

Nieuwe foto's weg door oude reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals de titel het al zegt. Ik heb een oude reservekopie teruggezet op mijn Iphone 4. Alleen wist ik niet dat die ook de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-13, 17:26
Shizumasa Shizumasa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Nieuwe foto's weg door oude reservekopie

Hallo,

Zoals de titel het al zegt. Ik heb een oude reservekopie teruggezet op mijn Iphone 4. Alleen wist ik niet dat die ook de filmrol van die tijd terug zou zetten. Na de datum van de reservekopie had ik heel wat foto's gemaakt, maar na het terugzetten ben ik die foto's dus kwijt. Alle foto's tot aan de datum van de reservekopie staan erop maar die van daarna niet.
Weet iemand een manier hoe ik ze terug kan krijgen? Of zijn ze voor goed verloren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-13, 17:56
Peter de Wit Peter de Wit is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 26
Standaard

Oei, ik ben bang dat die er niet meer zijn. Dat is echt pech.
Wat je nog zou kunnen proberen is het volgende. Misschien lukt het.

Installeer op je Windows-pc een recovery-programmaatje.
Koppel je iPod aan je Windows-pc.
In je Verkenner verschijnt je iPod als ware het een externe schijf.
Zet het recovery-programma aan, zoek de iPod op en kijk of er nog iets van de gewiste foto's is terug te halen. In principe blijft de informatie altijd op je harde schijf staan (in dit geval een iPod). Met een beetje geluk kun je nog wat terugvinden.

Je kunt hier Memory Card Recovery Software to Recover Lost Photos - CardRecovery een dergelijk programmaatje vinden. Free trial dus minstens 1x gratis gebruiken

PS Maak back ups, zet de nieuwe foto's met regelmaat (1x per week) op je computer!
  #3  
Oud 14-10-13, 19:26
Shizumasa Shizumasa is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal zeker nog proberen de foto's terug te halen met die recovery programm. Maar het is wel jammer dat ik ze niet meer kan terugkrijgen als het niet lukt.
  #4  
Oud 14-10-13, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter de Wit Bekijk bericht
Installeer op je Windows-pc een recovery-programmaatje.
Die recovery progjes kunnen plaatjes terughalen van een geheugenkaartje dat in FAT16, FAT32 of exFAT geformatteerd is. Maar niet van een iPhone partitie die in HFS+ journaled geformatteerd.

Trouwens, een iPhone is geen geheugenkaartje.
  #5  
Oud 14-10-13, 19:58
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Dropbox is echt een uitkomst hiervoor.. Zet voortaan ook je photostream aan, daarmee backup je ook foto's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen colin_kuijntjes iPhone algemeen 4 05-09-12 22:35
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe joekainie Muziek, foto & video 1 03-09-12 18:18
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 23:36
reservekopie terugzetten op oude firmware Guest-20191103144301 iTunes 0 13-03-11 18:31
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.