//

Ios 6 en icloud

Ios 6 en icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een iphone 4 gekocht en heeft hier IOS6 (ios7 lijkt ons wat zwaar voor een iphone 4) op staan. We hebben icloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-13, 19:12
DjTom DjTom is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard Ios 6 en icloud

Mijn vrouw heeft een iphone 4 gekocht en heeft hier IOS6 (ios7 lijkt ons wat zwaar voor een iphone 4) op staan. We hebben icloud op de iphone ingesteld. Nu wouden wij inloggen op icloud.com maar krijgen hier de melding "stel icloud in op een apparaat om icloud.com te gebruiken". Bij lees meer staat dat je de laatste versie van ios moet installeren. Het is dus blijkbaar enkel mogelijk om met ios7 icloud.com te gebruiken? Zijn er nog mensen die tegen dit probleem stoten?

Alvast bedankt,
Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-13, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjTom Bekijk bericht
Zijn er nog mensen die tegen dit probleem stoten?
Je kan ook iCloud instellen op een iPhone 4 met iOS 6.x.x. Trouwens ook op een iPhone 3GS die niet hoger gaat dan iOS 6.1.3 of een iPad 1 met maximaal iOS 5.1.1.

Ben je zeker dat je op www.icloud.com hebt ingelogd met exact hetzelfde iCloud Apple ID dat op de iPhone 4 gebruikt werd om iCloud te activeren.
  #3  
Oud 15-10-13, 20:16
DjTom DjTom is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie.

Icloud-account hebben we ingesteld op de iphone 4. Met exact het zelfde account kunnen we niet aanmelden bij icloud.com. Het is wel de eerste keer dat we met dit account naar icloud.com gaan.

Ik heb op mijn iphone 5 (ios7) met andere icloud-account geen problemen om mij aan te melden op icloud.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 7 loopt vast op iCloud Youri82 iPad algemeen 3 20-09-13 12:40
iOS 5 en iCloud vanaf vandaag beschikbaar iCulture iCloud 36 23-04-13 19:23
Alle iDevices: Handleiding: Jailbreaken iOS 6 & daarna iCloud/iTunes back-up terugzetten (iOS 5 & 6) Bubbly Jailbreak 10 14-02-13 00:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.