//

iPhone 5 scherm reageert niet meer

iPhone 5 scherm reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Sinds gister avond kamp ik met een probleem; het scherm van mijn iPhone 5 32gb (iOs 7.0.2) reageert nergens meer op. De iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-13, 16:49
wesselvanoyen wesselvanoyen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 12
Standaard iPhone 5 scherm reageert niet meer

Beste mensen,

Sinds gister avond kamp ik met een probleem; het scherm van mijn iPhone 5 32gb (iOs 7.0.2) reageert nergens meer op. De iPhone is gister van ongeveer 1m hoogte gevallen. Het scherm zelf is niet defect. Visueel op het scherm is alles prima. Geen rare kleuren oid, alleen bij het opstarten zie ik heel eventjes (vage) verticale strepen. Er is nergens een barst of iets dergelijks. Hij reageert gewoon nergens op. Ik denk dus meteen dat het een hardwarematige fout is.

Nu heb ik net met AppleCare gebeld, en zij willen me helpen. Echter is het zo, dat ik, of zij, de iphone eerst gaan herstellen. Dit kan ik ook zelf doen zeggen ze. Ik weet ook hoe dit moet, alleen wil ik eerst een backup maken van alles. Dit is voor mij zeer belangrijk. Echter kan ik dit niet doen, omdat ik dan de melding van iTunes krijg dat de iphone met een toegangscode is vergrendeld. Omdat het scherm niet reageert kan ik hem niet ontgrendelen, waardoor ik dus ook geen backup kan maken. Dit is zeer vervelend.

Wie herkent dit probleem? en nog belangrijker: hoe moet ik nu een backup maken?

Alvast bedankt,

Groeten Wessel van Oyen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-13, 17:22
pedijksma pedijksma is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Enschede
Berichten: 12
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad, het is idd een hardwarematige fout. Herstellen heeft geen nut, het probleem zal blijven. Helaas weet ik niet hoe je op deze manier een backup moet maken. uit ervaring weet ik wel dat uw telefoon gewoon wordt omgewisseld ( mits er geen zichtbare deuken zijn )
Reageren

Labels
hardware defect, iphone 5, reageert niet, scherm stuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer caspas iPhone algemeen 6 27-06-13 11:08
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. LostInStereo iPhone algemeen 0 08-05-11 18:35
Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer... CadmanF iPhone algemeen 1 07-02-09 22:09
Bovenkant van het scherm reageert niet meer bungieke Archief 1 17-07-08 16:12
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! Kevinfan Unlock [archief] 18 06-12-07 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.