//

nog steeds geen verkeersinformatie in berichtencentrum

nog steeds geen verkeersinformatie in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al weken bouwt mijn Iphone informatie op over mijn bestemmingen, maar nog steeds krijg ik geen informatie in het berichtencentrum. Kijk ik bij instellingen, privacy, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-13, 15:51
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard nog steeds geen verkeersinformatie in berichtencentrum

Al weken bouwt mijn Iphone informatie op over mijn bestemmingen, maar nog steeds krijg ik geen informatie in het berichtencentrum. Kijk ik bij instellingen, privacy, locatievoorzieningen, systeem, veelbezochte locaties, dan staat dat aan en er is al informatie van 3 weken opgebouwd. Bij berichtencentrum dagweergave staat alles aan m.u.v. aandelen (dus ook volgende bestemming en ook verkeer staat ergens aangevinkt. Wie weet waardoor ik de informatie niet krijg? In IOS 7 beta versie had ik na minder dan een week de informatie al ('s morgens vroeg wist ie al precies waar ik naar toe ging en wanneer ik naar huis ga). Iemand een idee???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-13, 16:02
pedijksma pedijksma is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Locatie: Enschede
Berichten: 12
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles aanstaan..
  #3  
Oud 21-10-13, 16:54
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pedijksma Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles aanstaan..
Wat schets mijn verbazing? Ik heb bij instellingen, emails etc, mijn info mijzelf opnieuw gekoppeld (was daarvoor ook zo) en ik zie plotseling in mijn berichten centrum de verwachte reistijd naar huis staan. Super benieuwd wat ie morgenvroeg doet
  #4  
Oud 21-10-13, 19:44
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

"mijn info mijzelf opnieuw gekoppeld"
Wat wil je hier juist mee bedoelen?
  #5  
Oud 21-10-13, 20:22
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Bekijk bericht
"mijn info mijzelf opnieuw gekoppeld"
Wat wil je hier juist mee bedoelen?
oké, je zorgt eerst dat jij met je adres gegevens in contactpersonen staat. Daarna ga je naar instellingen, email, contacten, agenda's en ga je naar "mijn info". Bij mijn info kies je voor jouw net aangemaakte contactpersoon. Blijkbaar heeft de iPhone een bevestiging nodig om te weten wat je eigen adres is, om goed te werken met de reisinformatie. Bij mij had ik dit al een keer ingevuld, maar opnieuw de goede contactpersoon gekozen. Het klinkt vreemd, maar werkte bij mij. Ik laat je weten of ie morgenvroeg ook info geeft voor mijn werk.... Groet Ed

Goedemorgen! Ja hoor, de reisinformatie naar mijn werk staat vermeld.

Laatst gewijzigd door intered; 22-10-13 om 04:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Oorspeaker vervangen nog steeds geen geluid? Dipsausje2 iPhone algemeen 3 26-11-13 00:41
iPhone 5 Besteld en nog steeds geen mailtje gekregen... Mertovicz iPhone algemeen 4 06-10-12 18:47
Mac OS X: Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) vanez iTunes 1 22-06-10 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.