//

Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account

Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat iemand mij kan helpen met me mail op zowel me iPhone en iPad, heb 5 mail accounts toegevoegd aan beide en dit werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-13, 01:19
sandervm86 sandervm86 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard Alle inkomende mails uitschakelen voor 1 mail account

Hoop dat iemand mij kan helpen met me mail op zowel me iPhone en iPad, heb 5 mail accounts toegevoegd aan beide en dit werkt goed.

alleen zou ik graag 1 hiervan niet bij alle inkomende binnen krijgen.
dit is tenslotte het eerste waar je naar kijk. en die ene is van me werk dus voor mij in me prive tijd minder belangrijk.

is dit mogelijk ? of te omzeilen? heb de account soms wel nodig om dingen op te zoeken (voor werk) dus helemaal weggooien is eigenlijk geen optie.

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Mvg,

Sander van Middendorp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-13, 04:09
fsfikke fsfikke is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Dus je wilt in het gedeelte van de mail app waar ie de inboxen van alle accounts laat zien, niet alle accounts laten zien. Dat gaat natuurlijk niet he

Gebruik je echt alle vier je prive adressen even veel? Of stuur die allemaal door naar 1 main adres en dan kan je telkens alleen in die inbox kijken.
  #3  
Oud 25-10-13, 08:39
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandervm86 Bekijk bericht
Hoop dat iemand mij kan helpen met me mail op zowel me iPhone en iPad, heb 5 mail accounts toegevoegd aan beide en dit werkt goed.

alleen zou ik graag 1 hiervan niet bij alle inkomende binnen krijgen.
dit is tenslotte het eerste waar je naar kijk. en die ene is van me werk dus voor mij in me prive tijd minder belangrijk.

is dit mogelijk ? of te omzeilen? heb de account soms wel nodig om dingen op te zoeken (voor werk) dus helemaal weggooien is eigenlijk geen optie.

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Mvg,

Sander van Middendorp
Bij Instellingen - email, agenda kan je het ontvangen van email voor elk emailadres apart uitschakelen voor hoe lang je zelf wilt.
  #4  
Oud 25-10-13, 11:03
sandervm86 sandervm86 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke Bekijk bericht
Dus je wilt in het gedeelte van de mail app waar ie de inboxen van alle accounts laat zien, niet alle accounts laten zien. Dat gaat natuurlijk niet he

Gebruik je echt alle vier je prive adressen even veel? Of stuur die allemaal door naar 1 main adres en dan kan je telkens alleen in die inbox kijken.
Gebruik ze inderdaad allemaal even veel. Ik weet dat het op de officiële manier niet gaat maar weet ook dat hier wel een manier gevonden word.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2013 om 10:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Bij Instellingen - email, agenda kan je het ontvangen van email voor elk emailadres apart uitschakelen voor hoe lang je zelf wilt.
Bedankt! Dat is iedergeval al lekker om tijdelijk er geen last van te hebben .
  #5  
Oud 25-10-13, 16:29
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandervm86 Bekijk bericht
Gebruik ze inderdaad allemaal even veel. Ik weet dat het op de officiële manier niet gaat maar weet ook dat hier wel een manier gevonden word.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2013 om 10:05 ----------



Bedankt! Dat is iedergeval al lekker om tijdelijk er geen last van te hebben .
Graag gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontvangen van e-mails uitschakelen HHarry12 iPhone algemeen 3 05-05-13 15:17
Telenet inkomende mails verdwijnen meteen op iPad marmar iPad algemeen 4 21-02-13 01:48
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Geluid inkomende mails HDL Archief 3 08-09-09 12:55
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.