iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HELP! ik heb een zwart scherm en draaiend rondje (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14676-help-zwart-scherm-draaiend-rondje.html)

slippy da lizard 17-06-08 01:44

HELP! ik heb een zwart scherm en draaiend rondje
 
HELP! ik heb een zwart scherm en het bekende apple rondje lekker draaiend in het midden. ik kan mij phone niet uitzetten etc....

n soort loop....
wie weet meer help...

groet,
bas

iMario 17-06-08 04:02

probeer es harde reset. Home button + sleep/wake button paar sec inhouden.
Of gewoon iLiberty+ of WinPwn gebruiken;) ( Pwnage voor mac)

slippy da lizard 17-06-08 09:43

Ja top het werkt...
Home button + sleep/wake button samen ingedrukt en hij herstarte weer.
Inderdaad net zoiets als n harde reboot op de mac....

onwijs bedankt, ik raakte al in paniek...

iMario 17-06-08 13:26

geen probleem...

King1987 23-06-08 18:53

hmmm..ik heb wel het eens probleem dat hij totaal niet meer reageerd, dan heb ik vijf minute daarvoor nog ff smsje bekeken, als ik hem daarna pak doet hij niets meer...als ik hem dan in mijn docking station duw doet hij het weer, net of hij ff dat extra zetje in de rug nodig heeft...heer irri.

1 keer voorgekomen dat hij nadat ik een smsje kreeg weer "wakker" werd

kent iemand dit???

hugo3004 24-06-08 22:06

ja heb ik ook wel is gehad, dat ik elke knop kan indrukken maar het beeld blijft zwart, en opeens springt ie aan. of je moet iemand vragen of diegene je ff belt dan kan die weer aanspringen, of bij mij ging die ook aan toen ik een paperclip in t simkaart ding duwde (oftewel simkaart eruit haalde)..

dhm 30-06-08 12:05

Bij mij kwam het voor dat het toestel niet meer uit standby kwam.. aan/uit-knop reageerde dan ook niet meer. Kwam pas uit standby als ik het toestel in de lader hing. Ik heb het vermoeden dat het bij mij software (backgammon) was waardoor dit probleem ontstond. Conflict met de firmware ofzo. Sinds ik de game verwijderd heb, heb ik nergens last meer van.

macfreaker 30-06-08 12:23

// Verplaatst naar Problemen - niet modding.

patou 07-07-08 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 130637)
hmmm..ik heb wel het eens probleem dat hij totaal niet meer reageerd, dan heb ik vijf minute daarvoor nog ff smsje bekeken, als ik hem daarna pak doet hij niets meer...als ik hem dan in mijn docking station duw doet hij het weer, net of hij ff dat extra zetje in de rug nodig heeft...heer irri.

1 keer voorgekomen dat hij nadat ik een smsje kreeg weer "wakker" werd

kent iemand dit???


he tis al even geleden dat je heb gepost
maar ik las het toevallig
ik had ook al deze problemen met mijn telefoon soms moest ik gewoon
de bat. leeg laten gaan om m weer op te starten
na heel wat onderzoek en resets en weet ik wat allemaal, bleek het bij mij, je zult het niet geloven, aan de kabel te liggen, als ik hem met de usb kabel aan mijn pc linkte liep hij een poosje daarna steeds vast, ik gebruik nu een oude kabel van mijn ipod en het gaat super!! wat ik zeg beetje vreemd maar bij is het probleem opgelost

macfreaker 07-07-08 22:26

Zou uiteraard kunnen maar daarom werkt deze nog niet bij iedereen, alhoewel ik wel heb ondervonden dat mijn ipod kabel er veel robuuster uitziet dan die van iphone. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.