//

Touch ID iPhone 5S

Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 dat snap ik wel, maar een imei is alléén cijfers geen letters dus waar zal de 5k mee beginnen serie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-11-13, 10:49
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
dat snap ik wel, maar een imei is alléén cijfers geen letters dus waar zal de 5k mee beginnen serie nummer?
Idd, je Iphone heeft ook een serienummer. Dat kan je achterhalen via het linkje, volgens de bron op het internet, zou een serienummer wat begint met 5K een refurb toestel zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-11-13, 10:51
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Idd, je Iphone heeft ook een serienummer. Dat kan je achterhalen via het linkje, volgens de bron op het internet, zou een serienummer wat begint met 5K een refurb toestel zijn.
Thanks, zal is zo effe chekken of ik dat heb ja of nee;p
  #63  
Oud 15-11-13, 13:37
stinomaster stinomaster is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 6
Standaard

Touch ID werkt hier super, net een test gedaan met een vriend die geen Touch ID heeft. Kan tot 2 seconden winst opleveren door te unlocken via Touch ID. Hebben ze dus prima voor elkaar gekregen. Ik ben grote fan.
  #64  
Oud 15-11-13, 13:44
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stinomaster Bekijk bericht
Touch ID werkt hier super, net een test gedaan met een vriend die geen Touch ID heeft. Kan tot 2 seconden winst opleveren door te unlocken via Touch ID. Hebben ze dus prima voor elkaar gekregen. Ik ben grote fan.
Dit is ook vooral handig voor mail van het werk. Mijn werkgever is er in geslaagd dat ik telkens een code moet ingeven voor het unlocken van mijn Iphone wanneer 'werk mail' is ingesteld.... dwz elke keer wanneer je de Iphone wilt gebruiken je een code moet ingeven... lastig dus!
Nu is dat allemaal niet meer nodig, even vinger erop en klaar is kees!
  #65  
Oud 15-11-13, 13:48
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
dat snap ik wel, maar een imei is alléén cijfers geen letters dus waar zal de 5k mee beginnen serie nummer?
Dat is niet zo, heb vele exemplaren gehad maar het serienummer begon niet met een 5K. Misschien bij oudere modellen wel. Waar je wel op kan letten is het modelnummer.

Zo had ik een iPhone 5 met modelnummer MD297, ruilde ik hem om werd dit ND297.

Vinden jullie het nou zo erg om een refurb in handen te hebben?
  #66  
Oud 15-11-13, 14:23
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Dat is niet zo, heb vele exemplaren gehad maar het serienummer begon niet met een 5K. Misschien bij oudere modellen wel. Waar je wel op kan letten is het modelnummer.

Zo had ik een iPhone 5 met modelnummer MD297, ruilde ik hem om werd dit ND297.

Vinden jullie het nou zo erg om een refurb in handen te hebben?
Jou toestel werd opgestuurd, gerepareerd, en je kreeg jou oorspronkelijke toestel in handen denk ik?

Ik kreeg een nieuw toestel, en moest mijn daarna opsturen in de verpakking die ik gekregen had....
  #67  
Oud 15-11-13, 14:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Jou toestel werd opgestuurd, gerepareerd, en je kreeg jou oorspronkelijke toestel in handen denk ik?

Ik kreeg een nieuw toestel, en moest mijn daarna opsturen in de verpakking die ik gekregen had....
Apple repareert toestellen niet, je krijgt altijd een gereviseerd toestel.
  #68  
Oud 15-11-13, 14:35
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Apple repareert toestellen niet, je krijgt altijd een gereviseerd toestel.
En wat is denk je een gereviseerd toestel... een iets duurder woord voor 'hersteld toestel' bron: apple medewerker aan de telefoon.
  #69  
Oud 15-11-13, 14:45
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
En wat is denk je een gereviseerd toestel... een iets duurder woord voor 'hersteld toestel' bron: apple medewerker aan de telefoon.
Je moet niet denken dat de mensen die jou te woord staan ook echt iets weten hoe het in het reparatiecentrum aan toe gaat. Het zijn twee totaal verschillende afdelingen. Ik heb zelf zoveel verschillende informatie gehoord van die mensen maar de ene zegt heel wat anders dan de ander, zoals een medewerker zegt dat het toestel 'gerepareerd' wordt als je hem opstuurt, maar als je een Senior Advisor aan de lijn hebt, zegt hij dat Apple de toestellen niet repareert maar wordt vervangen door een gereviseerd toestel. Dan klopt de communicatie al niet meer.

En je gaat me echt niet zeggen dat ze binnen 3 dagen een toestel naar me toesturen wat "gerepareerd" is, terwijl de behuizing vernieuwd is, de serienummer veranderd is, en er standaard iOS 6 op stond terwijl ik geüpdatet had naar iOS 7?

Die gereviseerde toestellen staan gewoon klaar voor garantiekwesties of betaalde reparaties. Alle opgestuurde toestellen gaan terug naar het proces waar Apple het controleert en het nodige vervangt. Dit geldt ook voor het serienummer en het IMEI nummer.

Maarja, iedereen heeft zijn eigen manier van kijken en een mening. Je mag die mensen van support geloven maar ik ben er al achter gekomen dat niet iedereen weet hoe het precies zit. Ik wil ook niet zeggen dat ik dat weet, maar wat ik wel weet is dat zij jou iPhone echt niet ter plekke repareren. Ik heb namelijk nooit mijn oorspronkelijke toestel ontvangen, niet online en ook niet via de Apple Store.

Er zijn echter WEL plannen om je toestel te laten repareren in de toekomst in een Apple Store.
  #70  
Oud 16-11-13, 17:23
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Dit is ook vooral handig voor mail van het werk. Mijn werkgever is er in geslaagd dat ik telkens een code moet ingeven voor het unlocken van mijn Iphone wanneer 'werk mail' is ingesteld.... dwz elke keer wanneer je de Iphone wilt gebruiken je een code moet ingeven... lastig dus!
Nu is dat allemaal niet meer nodig, even vinger erop en klaar is kees!
Ja hier precies hetzelfde. Nu ook grote fan van TouchID.
  #71  
Oud 16-11-13, 17:32
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Idd, je Iphone heeft ook een serienummer. Dat kan je achterhalen via het linkje, volgens de bron op het internet, zou een serienummer wat begint met 5K een refurb toestel zijn.
mss achterlijke vraag maar wat bedoelen jullie met een 5K??
want al myn vervangtoestellen beginnen met C39
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G Touch probleem Danz iPhone algemeen 1 20-03-10 13:07
Iphone as Touch pulp Archief 12 02-01-10 16:10
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag Amdixer iPhone algemeen 4 08-12-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.