//

Profielmanager gezocht

Profielmanager gezocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen. En dan zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-13, 21:24
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard Profielmanager gezocht

Hoi iedereen,

Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen.

En dan zou ik graag op mijn iphone een profilemanager willen hebben, Myprofiles en SBSettings heb ik gevonden, maar kan ik niet vinden in de app-store.

Met een profielmanager bedoel ik dan ook echt een uitgebreide app waarin ik een profiel een naam kan geven, en vanalles kan regelen: zoals Wi-Fi aan/uit en inlogcode. Berichtnotificatie's: Whatsapp sms email chat. Van ieder appje afzonderlijk instellen of ik pushberichten krijg met of zonder signaal. Wel of geen belsignaal. Bluetooth aan of uit.

Dit omdat ik dan best wel een aantal mooie profielen aan zal maken:

"Werk magazijn" We hebben bij ons op het werk 2 routers.
"Werk kantine"
"Auto rijden" Voor de bleutooth en Wi-Fi uitgeschakeld en mobiel internet, tijdens het autorijden heb ik geen internet nodig
"Trein reizen" Dan stel ik de Wi-Fi in op die van de trein (ik neem aan dat dat in elk van de vele treinstellen die nl rijk is dezelfde code is) pushberichten aan en berichtnotificatie's aan door trilling maar zonder geluid.

En zo zijn er nog wel een paar.

Zou grandioos zijn als hier een app voor is.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-13, 21:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
En dan zou ik graag op mijn iphone een profilemanager willen hebben, Myprofiles en SBSettings heb ik gevonden, maar kan ik niet vinden in de app-store.
Dat zijn jailbreak tweaks die ga dus niet vinden in de Apple App Store. Die tweaks staan in Cydia als de iPhone/iPad een jailbreak heeft.
  #3  
Oud 26-10-13, 22:56
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat zijn jailbreak tweaks die ga dus niet vinden in de Apple App Store. Die tweaks staan in Cydia als de iPhone/iPad een jailbreak heeft.
Hoi timosha,

Bedankt voor je antwoord, herken je 1 van die 2 apps in die wensen die ik opnoemde?
  #4  
Oud 27-10-13, 08:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gotty Bekijk bericht
herken je 1 van die 2 apps in die wensen die ik opnoemde?
SBSettings gebruik ik op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 en jailbreak. Voor het overige vrees ik dat jouw wensen zonder een jailbreak niet te vervullen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'GEZOCHT'Apple Poster 'GEZOCHT' AppleTime iPhone algemeen 1 06-09-12 08:33
iPad: help gezocht mobrad Jailbreak 2 03-06-11 23:36
Testers gezocht cooliphone Chat en geruchten 15 13-01-09 00:45
gezocht 2.2 konijntje666 Archief 1 05-01-09 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.