//

Profielmanager gezocht

Profielmanager gezocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen. En dan zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-13, 21:24
Gotty Gotty is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Enschede - Netherlands
Berichten: 30
Standaard Profielmanager gezocht

Hoi iedereen,

Ik heb nog praktisch geen ervaring met Apple, maar ik wil mij een iphone; ipad; en een macbook kopen.

En dan zou ik graag op mijn iphone een profilemanager willen hebben, Myprofiles en SBSettings heb ik gevonden, maar kan ik niet vinden in de app-store.

Met een profielmanager bedoel ik dan ook echt een uitgebreide app waarin ik een profiel een naam kan geven, en vanalles kan regelen: zoals Wi-Fi aan/uit en inlogcode. Berichtnotificatie's: Whatsapp sms email chat. Van ieder appje afzonderlijk instellen of ik pushberichten krijg met of zonder signaal. Wel of geen belsignaal. Bluetooth aan of uit.

Dit omdat ik dan best wel een aantal mooie profielen aan zal maken:

"Werk magazijn" We hebben bij ons op het werk 2 routers.
"Werk kantine"
"Auto rijden" Voor de bleutooth en Wi-Fi uitgeschakeld en mobiel internet, tijdens het autorijden heb ik geen internet nodig
"Trein reizen" Dan stel ik de Wi-Fi in op die van de trein (ik neem aan dat dat in elk van de vele treinstellen die nl rijk is dezelfde code is) pushberichten aan en berichtnotificatie's aan door trilling maar zonder geluid.

En zo zijn er nog wel een paar.

Zou grandioos zijn als hier een app voor is.
__________________
Vriendelijke groeten, Gotty.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-13, 21:29