//

IClooud sync vraag

IClooud sync vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik iTunes om mijn Iphone te syncen met Outlook. Dit werkt perfect, waarbij aangetekend dat ik bij iTunes kies voor de optie "Gegevens op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-13, 14:25
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard IClooud sync vraag

Ik gebruik iTunes om mijn Iphone te syncen met Outlook. Dit werkt perfect, waarbij aangetekend dat ik bij iTunes kies voor de optie "Gegevens op IPhone vervangen / Contact gegevens".

Ik wil geen extra IPhone actige folders in mijn Outlook hebben, vandaar dat ik Outlook "leading" houd.

Hoe is dit nu bij iCloud? Is daar ook een optie "Gegevens op IPhone vervangen" zodat je voor de contacten Outlouk leading kunt houden?

Hoop dat ik duidelijk ben.

En IOS7.0.3 in dit verhaal?
Dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-13, 14:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
En IOS7.0.3 in dit verhaal?
Voor iOS 7.0.3 heb je iTunes 11.1.x nodig en die versie van iTunes synchroniseert niet meer met Outlook 2007/2010/2013.

iCloud sync is een tweeweg synchronisatie, niemand is dus "leading".
  #3  
Oud 31-10-13, 14:51
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

Oh, thanks. Leuk om te weten. Spaart een hoop tijd uit. Waarom zijn ze dan gestopt met Outlook? Velen gebruiken dit en zeker in het bedrijfsleven.
  #4  
Oud 31-10-13, 14:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
Waarom zijn ze dan gestopt met Outlook?
Apple is niet gestopt met Outlook. Apple ondersteund het antieke SyncServices niet meer in OS X en dus ook niet meer in Windows. Outlook kan nog altijd, zoals voorheen, gebruik maken van iCloud sync.
  #5  
Oud 31-10-13, 14:58
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

I am lost. Sorry. Ik sync "met een draadje"via iTunes en nog IOS 6. Dit gaat perfect. Wat is er nu veranderd? Ben het ff kwijt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2013 om 14:59 ----------

Heb Windows 7 omgeving, by the way
  #6  
Oud 31-10-13, 15:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
I am lost. Sorry. Ik sync "met een draadje"via iTunes en nog IOS 6. Dit gaat perfect. Wat is er nu veranderd? Ben het ff kwijt.
Ik zal het teruggeven. Apple heeft SyncServices uit iTunes 11.1.x en iOS 7 verwijderd. SyncServices is een service die noodzakelijk is om Outlook "met een draadje" met een iDevice te synchroniseren.

Als je geen update doet naar iOS 7 kan je verder "met een draadje" Outlook blijven synchroniseren met iTunes 11.0.5. Doe je een update naar iOS 7 heb je iTunes 11.1.2 nodig en kan je Outlook niet meer "met een draadje" synchroniseren.
  #7  
Oud 31-10-13, 15:12
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

OK. Nou ben ik er. Thanks very, very much. Waardevolle info. En uh. Als ik dan via Icloud de boel sync, krijg ik dan dus aparte IPhone folders in m'n Outlook en zo ja welke?
  #8  
Oud 31-10-13, 15:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
Als ik dan via Icloud de boel sync, krijg ik dan dus aparte IPhone folders in m'n Outlook en zo ja welke?
Als je Outlook met iCloud synchroniseert krijg je naast de Personal Folders (outlook.pst) ook nog de iCloud Folder (icloud123xyz.pst). Die inhoud van de iCloud Folder hangt af van wat je synchroniseert (postbussen, contacten agenda's).
  #9  
Oud 31-10-13, 16:28
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

OK, dus die Outlook folders worden dan zeg maar bij de eerste Sync aangemaakt, die zijn dan leeg en worden vervolgens gevuld met info vanuit de IPhone, als ik het goed begrijp? (Ik wil het hele proces begrijpen voor ik mezelf in ellende stort wat ik niet door heb.)
  #10  
Oud 31-10-13, 16:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
OK, dus die Outlook folders worden dan zeg maar bij de eerste Sync aangemaakt, die zijn dan leeg en worden vervolgens gevuld met info vanuit de IPhone, als ik het goed begrijp?
Die iCloud folder wordt, zeg maar, aangemaakt op het ogenblik dat je met het Windows iCloud Control Panel 3.0 de iCloud synchronisatie met Outlook activeert. Tijdens de eerste synchronisatie wordt de iCloud folder vervolledigd met de data van de iPhone.
  #11  
Oud 31-10-13, 16:54
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

OK, clear. Thanks. Tja, er maar even voor gaan zitten, en dan wordt dit dus de nieuwe manier van syncen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2013 om 17:31 ----------

Laatste vraag wat me nog te binnen schoot. Ik heb iets van een iCloud achtig iets ooit geactiveerd, maar op een ander mail adres dan ik nu heb. Hoe kan ik dat wijzigen?
  #12  
Oud 31-10-13, 18:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht

Laatste vraag wat me nog te binnen schoot. Ik heb iets van een iCloud achtig iets ooit geactiveerd, maar op een ander mail adres dan ik nu heb. Hoe kan ik dat wijzigen?
Uitloggen in het Windows iCloud Control Panel 3.0 en weer inloggen met het juiste Apple ID. Idem dito voor iPhone/iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda sync met Google vraag metalmakker iPhone algemeen 2 25-03-12 20:29
Itunes Sync. Vraag Jader iTunes 5 06-02-12 21:55
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 11:30
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.