//

iPhone 4 herstellen na fout wissen Zoek mijn iPhone

iPhone 4 herstellen na fout wissen Zoek mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de 4 naar de 5S gegaan,gegevens enz.overzetten naar 5S ging zonder problemen.Mijn oude 4 geef ik morgen (3 nov) aan mijn jarig nichtje. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-13, 16:44
IndoJoe IndoJoe is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 4 herstellen na fout wissen Zoek mijn iPhone

Van de 4 naar de 5S gegaan,gegevens enz.overzetten naar 5S ging zonder problemen.Mijn oude 4 geef ik morgen (3 nov) aan mijn jarig nichtje.
Maar nu heb ik waarschijnlijk een (domme) fout gemaakt met het wissen van mijn 4.Nadat ik mijn foto's heb verwijderd ben ik naar de app Zoek iPhone gegaan en ik heb op de knop "wis iPhone" gedrukt.Alles werd ook gewist.
Als ik nu op een knop op de 4 druk,lees ik de melding "Ik ben deze iPhone kwijt.Wilt u me bellen?Met daaronder mijn tel.nr.
Ik heb mijn nano simkaart met adapter in mijn 4 geplaatst,moet dan de taal kiezen en dan het land en als laatst het Wi-Fi netwerk.
Dan krijg ik de melding "Sim vergrendeld met pin".Maar,ik krijg helemaal geen cijfers te zien waar ik mijn pincode kan invoeren.
Personeel van T-Mobile shop en Apple resale (AMAC Breda) weten ook niet hoe ik dit kan oplossen.
Ik neem aan dat als mijn 4 gestolen wordt en ik wis mijn 4 op afstand met de app "Zoek iPhone" en ik krijg mijn 4 terug,dat ik 'm daarna weer kan herstellen voor gebruik.
Ik hoop dat iemand mij een oplossing kan geven.
En voor alle duidelijkheid,ik ben niet de dief die nu in het bezit is van een gestolen 4,maar een bezitter ervan die nu een beetje in paniek is en naar een oplossing zoekt....en mijn nichtje morgen blij kan maken.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 16:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder de iPhone in www.icloud.com uit "Find my iPhone"

Haal die SIM er uit, steek die in een andere iPhone en verwijder de PIN-code. Steek dan de SIM terug in de iPhone 4.

Zet de iPhone in DFU mode en herstel het ding met iTunes 11.1.x. Er zal wel gevraagd worden naar jouw Apple ID + paswoord.
  #3  
Oud 02-11-13, 16:55
IndoJoe IndoJoe is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Ok Timosha,

bedankt voor je snelle reactie!
Ik ga dit proberen.....top!


Einde discussie.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2013 om 16:13 ----------

@Timosha,

ik zie dat ik gisteren al een email heb ontvangen van Find my Phone dat mijn iPhone is gewist.Nu ga ik de rest van jouw advies opvolgen.
  #4  
Oud 03-11-13, 10:55
IndoJoe IndoJoe is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

@Timosha....yesssss,het is gelukt!!
Thanks!!!
  #5  
Oud 03-11-13, 11:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IndoJoe Bekijk bericht
@Timosha....yesssss,het is gelukt!!
Goed zo. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iPhone: wissen ongedaan maken? Dii iCloud 1 11-12-12 10:15
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! jerkar iPhone Apps 0 25-10-11 20:53
fout met herstellen van iPhone sebasbrusse iPhone algemeen 3 19-10-11 09:51
Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help stijnstaessens iPhone algemeen 1 04-04-11 00:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.