//

Hulp nodig bij aanschaf iPhone 5S

Hulp nodig bij aanschaf iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen. Ik heb nu een losse toestel (Samsung, ja sorry ) met een sim only simkaart abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-13, 22:05
HarmAjax HarmAjax is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Hulp nodig bij aanschaf iPhone 5S

Beste mensen,

ik wil een nieuwe iPhone 5S aanschaffen.
Ik heb nu een losse toestel (Samsung, ja sorry ) met een sim only simkaart abonnement van simpel (t-mobile) dat bijna afloopt. Nu kijk ik bij abonnementen van verschillende providers. De kosten na 2 jaar komen duurder uit bij een nieuw abonnement dan wanneer ik de iPhone 5S los bestel en mijn huidige abonnement verleng. Scheelt al gauw 200 euro in 2 jaar.
Is dit niet raar? Zo ben ik geneigd om een losse toestel te kopen.
Maar die is in mijn omgeving nergens te krijgen, Emmen.
Als ik op de Apple Store online bestel staat dat er 2-3 weken verzendtijd is, is dit redelijk betrouwbaar?
Ik zou wel in mijn simkaartje moeten knippen wil die passen in de 5S, wie van jullie heeft deze ervaring?

Laatste, ik heb op m'n huidige abonnement 3G internet. Ik zie nergens dat een 5S 3G heeft?? Of is dit een domme vraag

Mvg,
Harm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 23:47
krisjong krisjong is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Hallo Harm,

De levertijd is betrouwbaar! Je krijgt hem meestal binnen drie weken.
Misschien kan je bij Simpel vragen om een nano simkaart die wel in je iPhone 5s past?
Lijkt mij niet slim om het zelf te gaan knippen.
De iPhone 5S heeft 3G internet!

Mvg,
  #3  
Oud 02-11-13, 23:50
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Hoi Harm,

Ik werk zelf in een telecom winkel en weer er wel veel van af dus
Het is indd vrijwel altijd goedkoper om het toestel los te kopen, dus dat is zeker niet raar.
Ik raad het mijn klanten dan ook altijd aan.
De levertijd van Apple zou ik echt niet weten helaas, kan ik je niet meer over zeggen, sorry.
Maar over de 3g, de iPhone 5s heeft gewoon 3g internet, dus geen zorgen. (Hij ondersteunt zelfs 4g).
En een kaartje kun je laten knippen(mits je nog een oude grote sim hebt) maar ook gewoon meestal kosteloos een nano sim kunnen aanvragen bij je provider.

Ik hoop je een beetje voldoende geholpen te hebben.
  #4  
Oud 03-11-13, 00:31
HarmAjax HarmAjax is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Dank jullie wel voor de reacties
Op de site van Simpel staat dat de kaartjes medio 2014 leverbaar zijn, zal er voor de zekerheid nog even achteraan bellen, liever betalen voor een nano dan knippen/schuren.
Ik weet dat er een simkaart knipper bestaat. In Emmen zijn wel wat winkels waar ze waarschijnlijk dat wel kunnen doen.
  #5  
Oud 03-11-13, 02:18
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Voor meer info over de iPhone 5 specs en connectiviteit: https://www.apple.com/nl/iphone-5s/specs/
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #6  
Oud 03-11-13, 11:47
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

[QUOTE=Ik weet dat er een simkaart knipper bestaat. In Emmen zijn wel wat winkels waar ze waarschijnlijk dat wel kunnen doen.[/QUOTE]

Gewoon naar telefoonwinkel gaan en laten knippen. Al 2X laten doen en gaat perfect. Veel plezier met je 5s
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #7  
Oud 03-11-13, 15:39
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

knippen kan best hoor, heb ik al 3x laten doen er werkt perfect hoor, geen problemen mee gehad. Mocht het toch mis gaan moet je inderdaad een nieuwe kaart aanschaffen. Maar de kans is heel erg klein dat t mis gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hulp bij Iphone 4s ios 5.1.1 jailbreak nodig robwiekart Jailbreak 1 13-05-12 19:29
hulp bij aanschaf I pad nijskarel iPad accessoires en onderdelen 1 15-01-12 00:04
Hulp bij aanschaf iPad Guest-20190430163756 iPad algemeen 52 22-04-10 16:55
Hulp nodig bij mijn aankoop iphone! ivoback Koopinformatie Nederland 6 05-01-09 20:04
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! mrky Koopinformatie Nederland 4 15-02-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.