//

foto-kwaliteit slecht bij inzoomen

foto-kwaliteit slecht bij inzoomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort de iPhone 5s en maak graag foto's. Alleen vind ik de foto's van deze iPhone zeer slecht van kwaliteit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-13, 12:35
jahuno jahuno is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard foto-kwaliteit slecht bij inzoomen

Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort de iPhone 5s en maak graag foto's. Alleen vind ik de foto's van deze iPhone zeer slecht van kwaliteit, zodra ik inzoom (maakt verder niet uit of ik dat voor en na het maken van een foto doe). De iPhone 4s die ik hiervoor had was 100x beter. Ligt dit aan mij of moet ik iets op de iPhone 5s instellen? Enig idee (voor ik naar de iCenter stap)?
Bijgaande foto heb ik gemaakt door eerst volledig in te zoomen. Als je de foto op een groot scherm bekijkt, is het net alsof er een aquarel-effect overheen is gelegd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0061.jpg‎ (47,6 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-13, 12:45
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Digitale zoom zal nooit mooie foto's opleveren, he.

Probeer eens wat meer foto's te maken en gebruik als gids deze test-cases: iPhone 5s vs. Nokia Lumia 1020 - Camera Shootout - LAPTOP

Op die foto's kan je duidelijk zien dat de 5s echt wel capabel is om heel mooie foto's te maken. Ze hebben de hi-res foto's bij elke test toegevoegd. Als jij niet zo een soortgelijk resultaat kunt behalen dan is er waarschijnlijk iets mis met jouw toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kwaliteit foto's ondermaats goxoo Muziek, foto & video 4 22-04-12 13:17
kwaliteit youtube slecht Swiftly iPhone algemeen 13 21-08-09 14:01
Foto: foto kwaliteit iphone maarten1984 Muziek, foto & video 5 01-01-09 11:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.