//

Fotos naar Fotostream iOS 7 werkt niet

Fotos naar Fotostream iOS 7 werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Als ik foto's maak op mijn iPhone 5 met iOS 7 dan gaan deze fotos niet automatisch naar mijn fotostream. Fotos die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-13, 20:51
b767300er b767300er is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard Fotos naar Fotostream iOS 7 werkt niet

Beste Allemaal,

Als ik foto's maak op mijn iPhone 5 met iOS 7 dan gaan deze fotos niet automatisch naar mijn fotostream. Fotos die ik gestuurd krijg via iMessage of Whatsapp dan weer wel. iCloud staat op mijn PC en op mijn iPhone aan.


Hoe krijg ik dat fotos welke gemaakt worden met mijn iPhone 5 met iOS7 automatisch naar mijn fototstream?

Groetjes Niels

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2013 om 19:55 ----------

En als toevoegin, hoe krijg ik de fotos van mijn fotostream op mijn PC.
iCloud staat geinstalleerd op mijn PC, map fotostream bestaat, maar er komt geen foto in. Ook al staan er op mijn iPhone wel foto's in de fotostream.

Op de iPhone stata icloud ook aan etc etc.
Email, adressen, telefoonummers, etc, synchroniseren met outlook etc werkt allemaal prima.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud fotostream werkt niet. pietervdh iCloud 1 03-11-13 23:48
Fotostream: van pc naar iphone werkt niet amiet01 iPhone algemeen 27 10-12-12 21:04
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet iJoey iCloud 3 28-11-12 14:14
fotostream fotos verwijdere pc, op ipad blijven ze staan :( Roccade iPad algemeen 7 01-10-12 13:02
Fotostream werkt niet giljom iCloud 21 17-06-12 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.