//

Iphone in gesprek terwijl je dat niet bent?!

Iphone in gesprek terwijl je dat niet bent?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als mensen mij proberen te bellen krijgen ze vaak eerst dat ik in gesprek ben. Ik ben op dat moment helemaal niet in gesprek. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-13, 09:20
Ilsemarie Ilsemarie is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Unhappy Iphone in gesprek terwijl je dat niet bent?!

Als mensen mij proberen te bellen krijgen ze vaak eerst dat ik in gesprek ben. Ik ben op dat moment helemaal niet in gesprek. Ik krijg dat later een smsje dat ik in gesprek was. Nu had ik dit probleem op mijn iPhone 4. Na veel en lang klagen bij Telfort en een nieuwe SIM kaart waarbij het probleem nog steeds voorkwam heb ik een nieuwe iPhone 4S genomen. Ik heb alles via iCloud over gezet. Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem... Als ik het aan vrienden vraag blijken zij het ook weleens te hebben (ook met andere netwerken). Weet iemand waar dit aan ligt???

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-13, 10:10
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Provider! En ze doen het allemaal.Het lijkt meer een overbezette netwerk dan alles anders.Ik heb het een paar keer getest met mijn eigen en met de Iphone van mijn vrouw.Ik sta/zit ernaast en bel naar. Ik krijg bezet melding.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
niet alle foto's synchroniseren naar iPhone terwijl iTunes aangeeft dat er ruimte is Aidyl iPhone algemeen 11 31-07-12 13:02
Windows: Waarom staat er dat er 6,8GB ruimte is terwijl het 7,1 moet zijn? iMasteri iTunes 3 06-04-11 16:57
Contact toevoegen terwijl je aan het bellen bent janhh iPhone algemeen 2 13-02-08 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.