//

Iphone 5 geen service en geen service apple

Iphone 5 geen service en geen service apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds kort in het bezit van een Iphone 5 waarvan de meeste tijd links in de bovenhoek geen service verschijnt. Heb inmiddels 3 simkaarten van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-13, 18:48
Huppie Huppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard Iphone 5 geen service en geen service apple

sinds kort in het bezit van een Iphone 5 waarvan de meeste tijd links in de bovenhoek geen service verschijnt. Heb inmiddels 3 simkaarten van verschillende providers geprobeerd maar geven alle het zelfde probleem. Dus Iphone opgestuurd naar Apple onder garantie (loopt nog tot mei 2014) maar deze willen hem niet maken omdat er een klein barstje in het scherm zit en de telefoon dan niet meer onder de garantie valt. Kan het glas laten maken voor 165 euro. Maar ik heb er geen probleem mee dat er een klein barstje in zit. Nou das lekker dan zit ik met een telefoon die het grootste gedeelte van de dag geen bereik heeft. Iemand suggesties hoe dit probleem op te lossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-13, 19:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huppie Bekijk bericht
sinds kort in het bezit van een Iphone 5 waarvan de meeste tijd links in de bovenhoek geen service verschijnt. Heb inmiddels 3 simkaarten van verschillende providers geprobeerd maar geven alle het zelfde probleem. Dus Iphone opgestuurd naar Apple onder garantie (loopt nog tot mei 2014) maar deze willen hem niet maken omdat er een klein barstje in het scherm zit en de telefoon dan niet meer onder de garantie valt. Kan het glas laten maken voor 165 euro. Maar ik heb er geen probleem mee dat er een klein barstje in zit. Nou das lekker dan zit ik met een telefoon die het grootste gedeelte van de dag geen bereik heeft. Iemand suggesties hoe dit probleem op te lossen.
Het kan zijn dat door dat kleine barstje, wat door jou waarschijnlijk gebeurt is, je nu geen bereik meer hebt. Vandaar dat Apple de iPhone niet meer inneemt, tenzij je €261,10 aftikt..
__________________
  #3  
Oud 09-11-13, 19:42
Huppie Huppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Het kan zijn dat door dat kleine barstje, wat door jou waarschijnlijk gebeurt is, je nu geen bereik meer hebt. Vandaar dat Apple de iPhone niet meer inneemt, tenzij je €261,10 aftikt..
Dat begrijp ik dat ze dat standpunt innemen. Maar probleem was er voor die barst ook al. Als ik het forum van Apple lees staan er tig berichten over het slechte bereik van de Iphone 5. Is dus een groot algemeen probleem van de 5 .Zouden ze naar mijn mening wat coulanter mee om kunnen gaan.
  #4  
Oud 09-11-13, 19:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huppie Bekijk bericht
Maar probleem was er voor die barst ook al.
Waarom heb je dan voor je die barst gecreëerd hebt geen garantie geclaimd bij Apple?

Je schrijft:

Citaat:
...zit ik met een telefoon die het grootste gedeelte van de dag geen bereik heeft.
Dat moet toch redelijk vervelend zijn zo'n iPhone die je het grootste gedeelte van de dag niet kan gebruiken om te telefoneren.
  #5  
Oud 09-11-13, 20:04
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ik zou bijna zeggen: wie telefoneert en sms't er nu nog? Maar ja, je betaalt er natuurlijk dik voor dus dan hoort het volledig goed te werken. Laat anders ergens anders zo goedkoop mogelijk het scherm vervangen en kijk wat ze dan zeggen. Of kies voor de dure optie: 200+ euro aan Apple betalen. Je hebt dan wel weer een (vrijwel) volledig nieuwe iPhone in je bezit. Een lastige afweging die je zelf moet gaan maken.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #6  
Oud 09-11-13, 21:24
Huppie Huppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Ik zou bijna zeggen: wie telefoneert en sms't er nu nog? Maar ja, je betaalt er natuurlijk dik voor dus dan hoort het volledig goed te werken. Laat anders ergens anders zo goedkoop mogelijk het scherm vervangen en kijk wat ze dan zeggen. Of kies voor de dure optie: 200+ euro aan Apple betalen. Je hebt dan wel weer een (vrijwel) volledig nieuwe iPhone in je bezit. Een lastige afweging die je zelf moet gaan maken.
Denk je dat ze dan niet moeilijk gaan doen als ik zelf een nieuw scherm er op zet. Ik denk dat dit in ieder geval de goedkoopste oplossing zal zijn.
  #7  
Oud 09-11-13, 21:25
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Huppie Bekijk bericht
sinds kort in het bezit van een Iphone 5 waarvan de meeste tijd links in de bovenhoek geen service verschijnt. Heb inmiddels 3 simkaarten van verschillende providers geprobeerd maar geven alle het zelfde probleem. Dus Iphone opgestuurd naar Apple onder garantie (loopt nog tot mei 2014) maar deze willen hem niet maken omdat er een klein barstje in het scherm zit en de telefoon dan niet meer onder de garantie valt. Kan het glas laten maken voor 165 euro. Maar ik heb er geen probleem mee dat er een klein barstje in zit. Nou das lekker dan zit ik met een telefoon die het grootste gedeelte van de dag geen bereik heeft. Iemand suggesties hoe dit probleem op te lossen.
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad met mijn 5, alleen ging het bij mij om de batterij waardoor de iPhone als ie onder de 20% kwam op de raarste momenten uitviel.
Hierover met Apple gebeld maar omdat ik geen Apple Care had was mijn enigste optie een dikke €300 te betalen.
Hier ging ik niet mee akkoord en heb me door laten schakelen met een senior manager en hem gevraagd er een exceptionnel casement van te maken.
Ik moest hiervoor foto's opsturen en dan ging hij kijken wat ie ermee kon.
Ik had op de achterkant een kras van 1 cm en misschien een halve mm diep, veroorzaakt door een huissleutel in de broekzak.
Tevens zaten er op de bezel 2 schuine afkantingen door een schuivertje, niks bijzonders.
Een paar dagen later nam de persoon weer contact met mij op en vertelde mij dat ie niks kon betekenen voor mij, voornamelijk omdat ze die kras op de achterkant niet vertrouwde want daardoor kon de batterij wel eens beschadigd zijn...!!
Hierop heb ik meneer verteld dat ik nog gewoon garantie heb en dat het toch echt een gevalletje van omgekeerde bewijslast was en hun dus moesten bewijzen dat het probleem veroorzaakt was door de kras op de achterkant!
Na een hoop over en weer gebabbel heeft hij besloten er toch een case van te maken en hoefde ik alleen €29 te betalen en had ik de volgende dag al een nieuwe iPhone 5.

Wat ik dus wil zeggen is dat je je niet te snel moet laten afwimpelen en een beetje "dreigen" met bepaalde instanties wil ook wel eens helpen.
Sowieso is het omgekeerde bewijslast en zal Apple moeten bewijzen dat het probleem van de antenne is ontstaan door de barst in het scherm.
Succes!!
__________________
Standin' my ground
  #8  
Oud 09-11-13, 21:33
Huppie Huppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad met mijn 5, alleen ging het bij mij om de batterij waardoor de iPhone als ie onder de 20% kwam op de raarste momenten uitviel.
Hierover met Apple gebeld maar omdat ik geen Apple Care had was mijn enigste optie een dikke €300 te betalen.
Hier ging ik niet mee akkoord en heb me door laten schakelen met een senior manager en hem gevraagd er een exceptionnel casement van te maken.
Ik moest hiervoor foto's opsturen en dan ging hij kijken wat ie ermee kon.
Ik had op de achterkant een kras van 1 cm en misschien een halve mm diep, veroorzaakt door een huissleutel in de broekzak.
Tevens zaten er op de bezel 2 schuine afkantingen door een schuivertje, niks bijzonders.
Een paar dagen later nam de persoon weer contact met mij op en vertelde mij dat ie niks kon betekenen voor mij, voornamelijk omdat ze die kras op de achterkant niet vertrouwde want daardoor kon de batterij wel eens beschadigd zijn...!!
Hierop heb ik meneer verteld dat ik nog gewoon garantie heb en dat het toch echt een gevalletje van omgekeerde bewijslast was en hun dus moesten bewijzen dat het probleem veroorzaakt was door de kras op de achterkant!
Na een hoop over en weer gebabbel heeft hij besloten er toch een case van te maken en hoefde ik alleen €29 te betalen en had ik de volgende dag al een nieuwe iPhone 5.

Wat ik dus wil zeggen is dat je je niet te snel moet laten afwimpelen en een beetje "dreigen" met bepaalde instanties wil ook wel eens helpen.
Sowieso is het omgekeerde bewijslast en zal Apple moeten bewijzen dat het probleem van de antenne is ontstaan door de barst in het scherm.
Succes!!
Geweldig hier kan ik wat mee. Ik ga contact met ze opnemen. Zal mijn ervaring hier delen. Bedankt.
  #9  
Oud 09-11-13, 22:41
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

met barsten in het scherm doen ze altijd lastig. Vaker dit soort gevalletjes meegemaakt dat ze niet willen ruilen omdat er een barst in zit. Maar laat je niet afschepen ...
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data diegonicolas iPhone algemeen 5 28-11-12 17:09
Online gekocht geen service bij Apple Store R@dium iPhone algemeen 45 07-11-12 17:30
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS frankon Jailbreak 8 10-10-12 18:27
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' DieterVL iPhone algemeen 4 09-05-12 12:37
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.