//

Iphone 5 - 5c

Iphone 5 - 5c discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al eventjes aan het rondkijken om een Iphone te kopen en zak ik dat de 5(16gb) aan 599 staat en de 5c(16gb) aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-13, 23:41
yaman yaman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone 5 - 5c

Ik ben al eventjes aan het rondkijken om een Iphone te kopen en zak ik dat de 5(16gb) aan 599 staat en de 5c(16gb) aan 589.
Nu heb ik totaal geen ervaring met Iphones dus wou ik hier eens vragen wat jullie meningen zijn. De 5 is ondertussen al een jaar oud maar nog steeds heeeel populair EN deze heeft metalen behuizing. De 5c heeft daarin tegen een polycarbonaat behuizing MAAR heeft dan wel een iets betere batterij?1à2u langer?, beter frontcamera en kan 4G ontvangen.
En omdat de 5 al een jaar oud is weet ik niet of de updates even lang zouden doorgaan als bij de 5c. (5s is GEEN optie )

Alvast bedankt,
Grtz!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-13, 23:44
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Naar mijn mening zullen de updates voor zowel de 5 als de 5c even lang doorgaan. De ondersteuning zal zeker niet na 2 jaar beëindigen. Het zijn krachtige toestellen.

Wat is eigenlijk je vraag precies? Als je al een 5 hebt hoef je niet perse een 5c aan te schaffen, tenzij je het een mooier model vindt.
__________________
  #3  
Oud 13-11-13, 23:50
yaman yaman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Wel, ik heb nu geen Iphone maar ben van plan één aan te schaffen. Dus de 5 staat aan 599 en de 5c aan 589. De 5 is wel al een jaar oud maar in metaal, de 5c is nog maar net uit en is in polycorbonaat (met kleine updates). De prijs is dus ongeveer hetzelfde dus is het nog de moeite de 5 te kopen of ben ik beter af met de 5c. Ik heb het vooral gericht op bouwkwaliteit en software tussen de twee.
  #4  
Oud 13-11-13, 23:57
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yaman Bekijk bericht
Wel, ik heb nu geen Iphone maar ben van plan één aan te schaffen. Dus de 5 staat aan 599 en de 5c aan 589. De 5 is wel al een jaar oud maar in metaal, de 5c is nog maar net uit en is in polycorbonaat (met kleine updates). De prijs is dus ongeveer hetzelfde dus is het nog de moeite de 5 te kopen of ben ik beter af met de 5c. Ik heb het vooral gericht op bouwkwaliteit en software tussen de twee.
Op het gebied van software is zijn ze identiek. De 5c heeft kleine verbeter punten maar niet de verbeter punten om je te laten overstappen. Daarnaast is de hardware binnen in ook identiek.

Ik prefereer de iPhone 5, omdat deze een zakelijke uitstraling heeft. Ik raad u wel aan geen 600 euro uit te geven voor een nieuwe iPhone 5. Kijk eens op het te koop forum, genoeg mensen die ze aanbieden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.