//

Whatsapp chats onzichtbaar?

Whatsapp chats onzichtbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na gisteren mij Iphone 5s geinstalleerd te hebben met een reservekopie van de 5 waren plotseling al mijn whatsapp chats weg, niet zichtbaar. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-13, 11:01
nekebokker nekebokker is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard Whatsapp chats onzichtbaar?

Na gisteren mij Iphone 5s geinstalleerd te hebben met een reservekopie van de 5 waren plotseling al mijn whatsapp chats weg, niet zichtbaar. Als ik dan een contact een bericht stuurde waren wel oude chats de oude berichten naar die contact zichtbaar. Daarna weer de reservekopie er opnieuw opgezet waarna het weer in orde was. Zojuist gebeurde weer hetzelfde.
Als ik een contact een bericht stuur zijn die berichtjes weer terug. bij herstarten van de app. (na volledig uitschakelen van de app) zijn de berichten weer weg. opnieu opstarten van de iphone helpt niet.

Iemand tips??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-13, 16:51
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

op het moment dat die het wel doet, via whatsapp-instellingen en dan ergens reservekopie whatsapp maken.(dit staat allemaal in de app whatsapp he), dan maakt die een kopie van je berichten(kan best lang duren), en dan eens whatsapp verwijderen en opnieuw downloaden.
Kijk eens of dat helpt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imessage en sms in 2 verschillende chats Dries82 iPhone algemeen 3 24-09-13 12:01
Na update ios6 geen chats starten in whatsapp Nientjeeeeee iPhone algemeen 46 04-11-12 22:07
Wi-Fi onzichtbaar... PWRAN4S iPhone algemeen 0 14-01-12 09:49
programma onzichtbaar patrick.marquetecken Jailbreak apps en thema's 2 17-05-10 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.