//

Onmogelijk om apps iphone te verschuiven via Itunes

Onmogelijk om apps iphone te verschuiven via Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik ben sinds kort in het bezit van de 4s (kon ik overnemen van een familielid die naar Samsung is overgestapt) en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-13, 15:51
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Onmogelijk om enkele app te verschuiven via Itunes

Beste forummers,

Ik ben sinds kort in het bezit van de 4s (kon ik overnemen van een familielid die naar Samsung is overgestapt) en heb nu IOS 7.0.4 erop gezet. Tot zover geen problemen maar wel iets raars gevonden. Normaal zie je via Itunes onder apps de schermen van je telefoon waardoor je apps kan verplaatsen. Ik heb namelijk een gat tussen 2 pagina's en wil de apps doorschuiven.

Eerst bleef Itunes qua scherm leeg maar na het opnieuw opstarten van de pc is dat voorbij. Alleen kan ik nu alleen gehele pagina's verschuiven ipv een enkele app. Ik heb het nu voorlopig opgelost door de pagina met de enkele app naar achteren te verplaatsen. Nu heb ik dus op de 1 na laatste pagina een lege onderste regel en 1 app op de laatste pagina. Hoe kan ik de beperking opheffen?

Laatst gewijzigd door martwout; 17-11-13 om 16:09. Reden: Update probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-13, 16:16
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Door te dubbelklikken op een pagina zoom je in en kun je apps verplaatsen.
  #3  
Oud 17-11-13, 16:26
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik vraag me af waarom je dit niet gewoon op je telefoon zelf deed, zonder tussenkomst van iTunes
  #4  
Oud 17-11-13, 17:18
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Door te dubbelklikken op een pagina zoom je in en kun je apps verplaatsen.
Ook van pagina naar pagina? Ik probeerde het zelf maar kreeg hem niet verschoven.

Citaat:
Ik vraag me af waarom je dit niet gewoon op je telefoon zelf deed, zonder tussenkomst van iTunes
Deze éné app wel maar had ik er tig verschoven. Dat is door die pagina's om te draaien wel gelukt maar merkte dat ik die éné niet kon verschuiven. Onder Itunes kon dat onder IOS 6 wel. Bij het inrichten van deze opvolger met de gegevens van mijn oude telefoon had ik ook verschoven app's. Maar die kon ik via Itunes met meerdere tegelijk goed verschuiven. Vandaar dat ik het nu weer zo wilde doen. Als het maar 1 app vanaf het begin was geweest, had ik het wel handmatig gedaan. Dat gaat sneller.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verschuiven tasjake iPad algemeen 11 01-03-13 23:25
Onmogelijk apps te downloaden na update ios6 (iphone 3g) boydie12 iPhone Apps 1 26-11-12 10:04
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk Rasz iTunes 6 28-01-12 14:30
apps niet te verschuiven/verplaatsen chippie777 iPad algemeen 1 10-05-11 11:10
Windows: Itunes 8.0: Onmogelijk om muziek op Iphone te zetten lukah iTunes 3 15-09-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.