//

iTunes geeft vreemde error na aansluiting iPhone 4

iTunes geeft vreemde error na aansluiting iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Zoals al eerder gezegd. Aangifte doen bij de politie en alle mails en andere info die je van de verkoper ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-13, 22:07
Fleaurus Fleaurus is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Zoals al eerder gezegd. Aangifte doen bij de politie en alle mails en andere info die je van de verkoper hebt meenemen.

Raar dat je niet gezien hebt dat het een 4 was. Want de antenneopeningen zitten toch op andere plaatsen als bij de 4s.
Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-11-13, 22:11
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleaurus Bekijk bericht
Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.
Sorry hoor. Maar aangifte doen gaat niet lukken?

Waarom heb je zo lang gewacht?
  #23  
Oud 17-11-13, 22:12
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Óf als je inderdaad SHSH van 6.1.2 hebt, jailbreak en hacktivate m dan. Dan kan je in ieder geval kijken of er nog meer kapot is (camera's, Wi-Fi, Bluetooth, gps, modemfirmwar, speakers enz.).
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #24  
Oud 17-11-13, 22:19
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleaurus Bekijk bericht
Dat was gewoon erg dom van mij, wist dat niet. Weet veel van iPhone's enzo maar ik ben er gewoon vol ingestonken.

Aangifte doen gaat niet lukken: Enige manier om hem terug te pakken is via Marktplaats: Hij gebruikt iedere keer een andere naam, maar hetzelfde telefoonnummer. Ik google nu elke dag op zijn telefoonnummer om hem te benaderen voor hetgeen wat hij aanbied. Heb alleen geen idee wat ik moet doen als ik hem aan de lijn heb...

Heb de iPhone trouwens nu al 3 maanden. Hij is niet voor mijzelf, ik heb hem voor mijn zus gekocht.
Laat iemand anders bellen om een afspraak ge maken...
  #25  
Oud 17-11-13, 22:19
Fleaurus Fleaurus is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Óf als je inderdaad SHSH van 6.1.2 hebt, jailbreak en hacktivate m dan. Dan kan je in ieder geval kijken of er nog meer kapot is (camera's, Wi-Fi, Bluetooth, gps, modemfirmwar, speakers enz.).
Ik heb gewoon deze site gebruikt.. Download iOS IPSW Firmware Files

Ik denk dat ik iOS 7 er maar op ga zetten, kijken of dat iets uit maakt..


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano Bekijk bericht
Laat iemand anders bellen om een afspraak ge maken...
Was ik al van plan!
Reageren

Labels
error, iphone 4, itunes, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: HELP itunes geeft error yonay iTunes 3 08-11-13 11:08
iPhone 4 geeft zwart beeld en blijft in recovery mode (itunes error 1600) kriemo iPhone algemeen 9 15-07-13 17:40
iPhone4 geeft error 21 als ik herstel met iTunes. buraq27 iTunes 0 15-05-12 11:26
Windows: iTunes geeft constant error Justinke iTunes 0 01-03-12 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.