//

iPhone 4s gevallen, scherm kapot

iPhone 4s gevallen, scherm kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren is mijn telefoon gevallen toen ik op de wc zat. Hij viel niet hard, maar scherm ging raar doen, hij kreeg allemaal blauwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-13, 17:52
Jackieveenema Jackieveenema is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone 4s gevallen, scherm kapot

Hallo,

Gisteren is mijn telefoon gevallen toen ik op de wc zat. Hij viel niet hard, maar scherm ging raar doen, hij kreeg allemaal blauwe en zwarte strepen over het scherm. Ik heb een verzwering, maar omdat ik al eerder een claim had gedaan, willen ze dit nu niet vergoede. Weet iemand wat er aan de hand is? En of dit makkelijk te verhelpen wordt, of dat het een duur grapje wordt?is er een adres waar ik mijn telefoon ter reparatie kan brengen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, baal hier enorm van...

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-13, 18:10
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik heb wel een wit scherm voor je liggen en kan hem ook voor je erin zetten als je in Den Haag woont. Anders kan je je iPhone hier repareren
__________________
  #3  
Oud 18-11-13, 18:20
Jackieveenema Jackieveenema is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Nou kom niet uit de buurt van Den Haag. Ja die had ik ook al gezien, maar weet niet wat er precies aan de hand is, want telefoon lijkt nog gewoon te reageren. Ik kan hem ontgrendelen, alleen ik zie niks. Ook krijg ik allemaal berichtjes binnen, hoor ik. Ook lijkt het alsof er iets los zit, als ik met de telefoon schud hoor ik wat. En de kleuren van de strepen reageren daar ook op. Dus om er dan een heel nieuw scherm in te zetten is misschien helemaal niet nodig!?
  #4  
Oud 18-11-13, 18:24
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jackieveenema Bekijk bericht
Nou kom niet uit de buurt van Den Haag. Ja die had ik ook al gezien, maar weet niet wat er precies aan de hand is, want telefoon lijkt nog gewoon te reageren. Ik kan hem ontgrendelen, alleen ik zie niks. Ook krijg ik allemaal berichtjes binnen, hoor ik. Ook lijkt het alsof er iets los zit, als ik met de telefoon schud hoor ik wat. En de kleuren van de strepen reageren daar ook op. Dus om er dan een heel nieuw scherm in te zetten is misschien helemaal niet nodig!?
Dan zou ik hem even laten nakijken, misschien dat de connector gebroken is waardoor je alsnog een nieuw scherm moet zetten of dat hij niet goed contact maakt.
  #5  
Oud 18-11-13, 18:38
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Je zou ook langs de Apple Store kunnen gaan en daar je verhaal doen. Mij lijkt het alsof de connector is losgekomen. Dan zou je dat dus even moeten aandrukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S scherm kapot silberfish-3gs iPhone algemeen 14 16-05-13 14:29
Scherm kapot Iphone 2G koenvanwieren iPhone algemeen 0 19-08-10 14:24
jalibreaked iphone is kapot gevallen shimai Odido (T-Mobile) 9 03-04-09 18:35
iPhone gevallen, scherm half-dood applestore iPhone algemeen 13 11-02-08 01:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.