//

Ervaringen 7.1 beta...

Ervaringen 7.1 beta... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yep, ik heb dat probleem ook....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-11-13, 00:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Yep, ik heb dat probleem ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-11-13, 00:19
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep, ik heb dat probleem ook.
Erg vervelend en spijtig dat het bij jou ook zo is. Anders lag het aan mij en kon het wél opgelost worden...Dan maar even wachten op officiële release.

Bedankt om even uit te proberen voor me!
  #43  
Oud 19-11-13, 00:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De Classic Tones werken wel bij mij op drie test iPhones. Maar dit is geen bug waar ik wakker van lig.
  #44  
Oud 19-11-13, 00:32
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De Classic Tones werken wel bij mij op drie test iPhones. Maar dit is geen bug waar ik wakker van lig.
Bij mij idem, oude tones en ringtone werken wel.

Toch vervelend, bug rapport ingediend...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 23:40 ----------

Wat me ook opgevallen is: de tekst "toegangscode vereist na opstarten" bij iPhone 5s is niet meer in het Nederlands maar in het Engels.

Alsook Instellingen-iCloud is onderaan "Opslag en reservekopie" in het Engels "Storage & Backup"
  #45  
Oud 19-11-13, 01:03
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Wat andere users rapporteren als zijnde veranderd/verbeterd...

● Speed improvements system wide including performance enhancements to animations.
● Notification Center changes including updated Yahoo logo (Weather app too!), new text dialogue when no notifications are present.
● Updated Flickr logo
● New Auto HDR In Camera that automatically enables HDR depending on scenery.
● New 'Dark Keyboard' Setting under Accessibility that allows you to set a dark keyboard at all times
● Music list in Music App has slightly updated view with more titles/tracks/artists in a list.
● Setting to allow upload burst mode photos to Photo Stream
● Setting text as bold no longer requires a reboot
● Launching multitasking is a fade instead of previous animation if Reduce Motion is set to off.
● Increase Contrast setting in Accessibility is now set to two functions, with a 'reduce transparency' option and a 'darken colors'
● Tweaked message for iPhone 5s users to enter passcode after reboot
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #46  
Oud 19-11-13, 09:31
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Kun je zonder zo'n betaald ontwikkelaars account ook ergens zo'n bug indienen bij Apple?
  #47  
Oud 19-11-13, 10:26
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Sinds wanneer zijn bèta's voor niet-ontwikkelaars??
Begrijpen wie begrijpen kan.

Ps, vragen achter niet-officiële links om te downloaden mag niet.
  #48  
Oud 19-11-13, 11:19
Koenne101 Koenne101 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: België, Leuven
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Kun je zonder zo'n betaald ontwikkelaars account ook ergens zo'n bug indienen bij Apple?
Dat kan al is het niet de bedoeling dat je als niet ontwikkelaar beta versies gaat uittesten...

https://developer.apple.com/bug-reporting/
  #49  
Oud 19-11-13, 11:30
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

nee, maar ik wil niet de beta versie gaan testen.
Ik wil een bug van iOS 7.0.4 gaan indienen.
  #50  
Oud 19-11-13, 11:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Ik wil een bug van iOS 7.0.4 gaan indienen.
In jouw ander "batterijprobleemtopic" heb ik al een link geplaatst waar je een bug kan rapporteren. Ik zal dat nog eens één keer doen:

Apple - iPhone - Feedback
  #51  
Oud 19-11-13, 11:55
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
3) De magnetometer op de iPhone 5s is nu helemaal correct;
Welk doeleinde heeft de magnetometer precies in de iPhone? Mijn intuïtie gaat uit van het compass? Louter het compass of ook invloed op de andere sensoren?

Ik heb namelijk nog steeds het probleem dat mijn level nog altijd niet 0 graden geeft als de telefoon vlak op zijn rug ligt op een ondergrond die zeker waterpas is. De 90-minuten DND techniek terwijl de telefoon oplaadt heeft ook niet geholpen. Dit werkte wel bij mijn eerste 5S, die voor 7.0.3 niet helemaal kon gecalibreerd worden, maar na de update 7.0.3 wel 100% gecalibreerd kon worden. Nu met mijn vervangtoestel lukt het dus niet. Ik blijf -1 krijgen in de level app na calibratie.

Zou leuk zijn mocht dat opgelost worden, want ik merk in Camera+ bijv. dat hij de horizon niet altijd level aangeeft ook al is het wel effectief level. Ik vermoed dat dit dus komt door de afwijking in calibratie van mijn (gyroscope) sensor.
  #52  
Oud 19-11-13, 13:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Welk doeleinde heeft de magnetometer precies in de iPhone?
De vectoriële magnetometer in een iPhone bepaalt de richting van een magnetisch veld door in drie (3) richtingen te meten. Op die manier kan bv. het magnetische noorden nauwkeurig bepaald worden. Een nauwkeurig kompas dus.
  #53  
Oud 19-11-13, 16:57
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
Welk doeleinde heeft de magnetometer precies in de iPhone? Mijn intuïtie gaat uit van het compass? Louter het compass of ook invloed op de andere sensoren?

Ik heb namelijk nog steeds het probleem dat mijn level nog altijd niet 0 graden geeft als de telefoon vlak op zijn rug ligt op een ondergrond die zeker waterpas is. De 90-minuten DND techniek terwijl de telefoon oplaadt heeft ook niet geholpen. Dit werkte wel bij mijn eerste 5S, die voor 7.0.3 niet helemaal kon gecalibreerd worden, maar na de update 7.0.3 wel 100% gecalibreerd kon worden. Nu met mijn vervangtoestel lukt het dus niet. Ik blijf -1 krijgen in de level app na calibratie.

Zou leuk zijn mocht dat opgelost worden, want ik merk in Camera+ bijv. dat hij de horizon niet altijd level aangeeft ook al is het wel effectief level. Ik vermoed dat dit dus komt door de afwijking in calibratie van mijn (gyroscope) sensor.
Ik heb inderdaad ook nog steeds een afwijking van -1 op m'n 5s. Lig er niet wakker van, maar vindt het wel vreemd aangezien dit met de vorige update al opgelost had moeten zijn.
  #54  
Oud 19-11-13, 17:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Ik heb inderdaad ook nog steeds een afwijking van -1 op m'n 5s.
Je hebt een afwijking -1˚ omdat de kleinste eenheid in de waterpas 1˚ is. Een afwijking van bv. -0,55˚ wordt aangegeven als -1˚.

Op zich geen probleem. Als je echter een muurtje moet metselen dat op 1/10˚ waterpas moet zijn zal je een andere waterpas moeten gebruiken.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-11-13 om 20:50. Reden: Taelvauten
  #55  
Oud 19-11-13, 17:17
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je hebt een afwijking -1˚ om dat de kleinste eenheid in de waterpas 1˚ is. Een afwijking van bv. -0,55˚ wordt aangegeven als -1˚.

Op zich geen probleem. Als je echter een muurtje moet metselen dat op 1/10˚ waterpas moet zijn zal je een andere waterpas moeten gebruiken.
Ik was uberhaupt al niet van plan om daarvoor m'n iPhone te gebruiken. Het is een leuke optie, maar in de praktijk denk ik dat weinig mensen hier gebruik van maken. Als je snel krassen op je iPhone wilt hebben, dan kunnen mensen het eens proberen

Ik gebruik liever m'n oude vertrouwde waterpas
  #56  
Oud 19-11-13, 17:21
Frederik81 Frederik81 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Ik was uberhaupt al niet van plan om daarvoor m'n iPhone te gebruiken. Het is een leuke optie, maar in de praktijk denk ik dat weinig mensen hier gebruik van maken. Als je snel krassen op je iPhone wilt hebben, dan kunnen mensen het eens proberen

Ik gebruik liever m'n oude vertrouwde waterpas
De level-functie in de iPhone is gewoon handig om het "probleem" aan te tonen. Zie mijn gebruikservaring bij een camera app. Camera+ heeft een horizon-functie waarmee je foto's kunt maken met een rechte horizon bijvoorbeeld. Maar daarvoor moet je toestel natuurlijk wel correct gecalibreerd zijn... verder heb je natuurlijk ook spelletjes die gebruik maken van tilt-to-move. Ook daar is het wenselijk dat je toestel goed gecalibreerd is.
  #57  
Oud 19-11-13, 17:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik81 Bekijk bericht
... verder heb je natuurlijk ook spelletjes die gebruik maken van tilt-to-move. Ook daar is het wenselijk dat je toestel goed gecalibreerd is.

Niet alleen spelletjes natuurlijk maar ook serieuze apps zoals Star Walk en tuti quanti. In die apps werken gyroscoop en kompas correct.
  #58  
Oud 19-11-13, 17:43
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In jouw ander "batterijprobleemtopic" heb ik al een link geplaatst waar je een bug kan rapporteren. Ik zal dat nog eens één keer doen:

Apple - iPhone - Feedback
Ja, maar ik kan daar niet bij inloggen dus denk dat ik toch zo'n account moet hebben ofzo. Want inloggen met m'n Apple ID lukt niet,
  #59  
Oud 19-11-13, 17:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
Ja, maar ik kan daar niet bij inloggen dus denk dat ik toch zo'n account moet hebben ofzo.
Om de Apple Feedback site te gebruiken heb je geen account nodig (ofzo). Je moet alleen een naam en mail adres ingeven.
  #60  
Oud 19-11-13, 17:50
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

ah ja, nu doet die t wel
bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 10:41
iPhone OS 4 Beta ervaringen signs2007 Archief 1 09-04-10 19:02
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 16:34
Firmware 3.1 (beta) ervaringen Yakuzi Archief 2 20-07-09 12:11
Firmware 2.0 beta Ervaringen Bennoo Unlock [archief] 6 01-05-08 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.