//

Activeren iMessage mislukt

Activeren iMessage mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Er is al heel wat geschreven omtrent de problemen bij het activeren van iMessage & FaceTime. Jammer genoeg is er nog geen specifieke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-13, 00:13
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Question Activeren iMessage mislukt

Dag iedereen,

Er is al heel wat geschreven omtrent de problemen bij het activeren van iMessage & FaceTime. Jammer genoeg is er nog geen specifieke oplossing gevonden.
Zelf had ik enkele weken hetzelfde probleem toen mijn iPhone werd vervangen door Apple wegen eens probleem met de vergrendelknop. Gelukkig heb ik toen na 2 dagen een oplossing gevonden maar ben ik deze vergeten redelijk belachelijk.. Nu heb ik deze middag mijn toestel hersteld daar ik wat problemen had met de batterij. Ook nu werkt mij iMessage niet meer en heb ik al 8 euro extra moeten betalen voor de mislukte activatie. Vorige maand 18 euro..
Heb het toestel al opnieuw hersteld, verschillende opties uitgeprobeerd die ik heb gevonden op het web maar helaas...

Is er echt niemand DE oplossing weet? Of eventueel de oorzaak weet van dit probleem want blijkbaar komt het na elke update of elke keer ik mijn iPhone herstel terug..

Alvast bedankt!

C.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-13, 01:04
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nope, ik zou contact opnemen met Apple!



En anders verhuizen naar Nederland… Hier vergoeden alle providers de activatiekosten.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 21-11-13, 08:26
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Zo te zien werk je nog met ios 6.0. We zitten inmiddels op 7.04. In een van de laatste versies zit ook een probleem oplossing voor imessage/facetime. Misschien eerst upgraden naar firmware 7.04!
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
  #4  
Oud 21-11-13, 09:01
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertoes Bekijk bericht
Zo te zien werk je nog met ios 6.0. We zitten inmiddels op 7.04. In een van de laatste versies zit ook een probleem oplossing voor imessage/facetime. Misschien eerst upgraden naar firmware 7.04!
Ben ik vergeten aan te passen. Werk wel degelijk op 7.04..
  #5  
Oud 21-11-13, 11:40
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Misschien kan het helpen dat je je afmeld met je Apple id op je iPhone en daarna terug aanmeld en dan nog eens opnieuw probeert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen iMessage en FaceTime mislukt PindaP iPad algemeen 24 28-09-14 01:26
Imessage en facetime activering mislukt na update Linda0309 iPhone algemeen 5 29-10-13 22:53
iMessage niet activeren!! pantahduc iPhone algemeen 33 30-05-13 10:45
Imessage IOS 5 activeren ZoefKoe iPhone algemeen 9 05-01-12 23:42
Activeren iMessage Kevin iPhone algemeen 0 01-01-12 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.