//

iPhone 5s homeknop klikt soms vreemd

iPhone 5s homeknop klikt soms vreemd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees op internet dat veel mensen er last van hebben, ik dus ook. Soms als ik op de HomeKnop druk klikt die harder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-13, 15:20
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard iPhone 5s homeknop klikt soms vreemd

Hallo,

Ik lees op internet dat veel mensen er last van hebben, ik dus ook.
Soms als ik op de HomeKnop druk klikt die harder dan normaal en voel je 2x een klik.
Het is alleen als ik op een bepalen manier erop druk(bij mij rechtsonder).
Gelukkig werkt die wel nog perfect, net als de Touch ID.

Zijn hier ook mensen met hetzelfde "probleem" en wellicht een oplossing weten?

Iemand op de forum site van Apple had een video op Youtube Geuploaded met daar in hoe het je het kunt oplossen. Hij deed daar een heel klein schoonmaakmiddel op een doekje en dan voorzichtig rondjes draaien op de homeknop en vervolgens met datzelfde doekje weer droogmaken omdat het volgens hem aan het stof ligt wat er onder zit en dat die daarom soms zo klikt.

Is dit een goeie oplossing denken jullie of maak ik dan alles kapot? Ik durf het zo niet aan namelijk.

Ik hoop iets te horen van jullie.

Groeten,
Cliff
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-13, 16:47
the matrix's schermafbeelding
the matrix the matrix is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 109
Standaard

Als het gewoon goed werkt gewoon zo laten, een beetje liggen klungelen met vloeistoffen lijkt me niet de juiste manier.
  #3  
Oud 03-12-13, 16:06
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

het klikken wordt eigenlijk steeds erger. Nu heb ik contact gehad met Apple en zei zeiden dat het niet normaal was en dat ik hem dus kan laten omruilen. Maar nu kan voor 29 euro wel laten omruilen en meteen een nieuwe krijgen(anders zit ik een week zonder telefoon), maar ik ben bang dat die weer het zelfde zal gaan doen omdat op forums op internet ook belachelijk veel mensen hier last van hebben.
Zijn er nog meer die hier last van hebben?
  #4  
Oud 03-12-13, 17:18
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
het klikken wordt eigenlijk steeds erger. Nu heb ik contact gehad met Apple en zei zeiden dat het niet normaal was en dat ik hem dus kan laten omruilen. Maar nu kan voor 29 euro wel laten omruilen en meteen een nieuwe krijgen(anders zit ik een week zonder telefoon), maar ik ben bang dat die weer het zelfde zal gaan doen omdat op forums op internet ook belachelijk veel mensen hier last van hebben.
Zijn er nog meer die hier last van hebben?
Hier geen last van mijn homeknop, zowel TouchID als het "klik" op mijn iPhone werken na behoren. Maak je niet zo druk om de ervaringen van anderen en ruil het apparaat gewoon om, als het probleem weer voorkomt, dan neem je weer contact op met Apple Support.
__________________
  #5  
Oud 03-12-13, 17:35
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

ja, ga ik dan ook maar doen.
het rare is dat ik het eerst niet had en het nu steeds erger wordt. Lijkt echt net alsof die los zit en als ik dan 10x druk om "hem weer op z'n plek te krijgen" klikt die gewoon normaal, maar 10 min. is die weer 'los'. dan maak om laten ruilen aan de deur.
  #6  
Oud 03-12-13, 17:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 Bekijk bericht
ja, ga ik dan ook maar doen.
het rare is dat ik het eerst niet had en het nu steeds erger wordt. Lijkt echt net alsof die los zit en als ik dan 10x druk om "hem weer op z'n plek te krijgen" klikt die gewoon normaal, maar 10 min. is die weer 'los'. dan maak om laten ruilen aan de deur.
Zo dat is dan wel heel erg, werkt TouchID dan nog wel bij je of helemaal niet?
  #7  
Oud 23-07-14, 18:13
Mert1234 Mert1234 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 63
Standaard

Cliff kan je me vertellen hoe dit is afgelopen? Ik heb er ook last van en het begint me een beetje te irriteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 powerknop klikt niet! beatz iPhone algemeen 4 22-08-13 22:04
Klikt jullie 4S Home Button zoals die van mij klikt? suijkerwerk Chat en geruchten 1 09-01-12 11:19
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer rensiejjj iPhone algemeen 3 10-05-11 16:44
iPhone 4, achterkant klikt Flugeltje89 iPhone algemeen 19 13-12-10 20:24
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.