//

iPhone en functies

iPhone en functies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben zopas nieuw op dit forum, omdat ik geïnteresseerd ben in het kopen van een iphone! Ik weet ook niet of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-08, 13:04
Silencer001 Silencer001 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard iPhone en functies

Hallo iedereen,

Ik ben zopas nieuw op dit forum, omdat ik geïnteresseerd ben in het kopen van een iphone!

Ik weet ook niet of ik dit in het juiste onderdeel van het forum heb gepost, dus wil ik mij op voorhand al excuseren als dit fout is!

Ik zou graag een iphone kopen in Vlaanderen als deze verkrijgbaar is (zonder de sim-lock) zodat ik mijn proximus abonnement kan houden!

Mijn vraag is dan ook of er bijvoorbeeld verschillende functies zijn die ik niet kan gebruiken omdat ik daarvoor het abonnement nodig heb van mobistar?

Merci op voorhand!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-08, 13:46
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silencer001 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik ben zopas nieuw op dit forum, omdat ik geïnteresseerd ben in het kopen van een iphone!

Ik weet ook niet of ik dit in het juiste onderdeel van het forum heb gepost, dus wil ik mij op voorhand al excuseren als dit fout is!

Ik zou graag een iphone kopen in Vlaanderen als deze verkrijgbaar is (zonder de sim-lock) zodat ik mijn proximus abonnement kan houden!

Mijn vraag is dan ook of er bijvoorbeeld verschillende functies zijn die ik niet kan gebruiken omdat ik daarvoor het abonnement nodig heb van mobistar?

Merci op voorhand!!
als je hem jailbreaked en unlocked, kun je alles wat je er standaard mee kunt doen en nog veel meer via installer.app.
Dus geen zorgen maken.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #3  
Oud 20-06-08, 13:49
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
als je hem jailbreaked en unlocked, kun je alles wat je er standaard mee kunt doen en nog veel meer via installer.app.
Dus geen zorgen maken.
Waarschijnlijk zal hij een 3g kopen omdat die schrijft als deze in ons land verkrijgbaar is. Op dit moment is nog niet zeker of de nieuwe firmware die de 3g zal hebben kan gejailbreakt, unlockt, enzo worden. Dus wachten is de boodschap en regelmatig hier in de forums lezen wat erover wordt geschreven.
  #4  
Oud 20-06-08, 15:20
Silencer001 Silencer001 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik ben dan ook van plan om de nieuwe 3G te kopen inderdaad! Maar omdat in België met de wet op koppelverkoop ga ik deze dan ook apart kopen en blijf ik proximus gebruiken dus moet deze al niet hacken! Maar wel meer betalen!:s

Maar ik dacht misschien dat sommige services zoals GPS ofzo echt vasthingen aan de officiele provider (Mobistar in mijn geval dus).

Nog een klein vraagje, maar is wel een beetje off-topic:
Heb ik voor de gps constant internet aansluiting nodig? En dan mss nog de domste vraag van allemaal: Waarvoor dient de 3G eigenlijk precies?
Want bij de keynote legt Steve Jobs uit dat deze bijna de snelheid van wi-fi haalt, dus een logische afleiding was voor mij dan dat men 3G gebruikt voor te surfen! Want de 3G kwam toch in de plaats van EDGE alsk het juist voorheb...

Nogmaals bedankt!!
Ook voor de snelle replies!
  #5  
Oud 20-06-08, 15:25
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silencer001 Bekijk bericht
Ik ben dan ook van plan om de nieuwe 3G te kopen inderdaad! Maar omdat in België met de wet op koppelverkoop ga ik deze dan ook apart kopen en blijf ik proximus gebruiken dus moet deze al niet hacken! Maar wel meer betalen!:sMaar ik dacht misschien dat sommige services zoals GPS ofzo echt vasthingen aan de officiele provider (Mobistar in mijn geval dus).Nog een klein vraagje, maar is wel een beetje off-topic:
Heb ik voor de gps constant internet aansluiting nodig? En dan mss nog de domste vraag van allemaal: Waarvoor dient de 3G eigenlijk precies?
Want bij de keynote legt Steve Jobs uit dat deze bijna de snelheid van wi-fi haalt, dus een logische afleiding was voor mij dan dat men 3G gebruikt voor te surfen! Want de 3G kwam toch in de plaats van EDGE alsk het juist voorheb...
3G is een sneller netwerk voor mailen en surfen. Heeft niets te maken met bellen. Wanneer de iphone kan geunlockt worden kan je gwoon verder blijven proximus gebruiken. Wat misschien niet zal lukken is de visual voicemail wanneer die aangeboden wordt . Voor de rest geen verschil.

3G - Wikipedia

Geen dank en graag gedaan.
  #6  
Oud 20-06-08, 15:31
Silencer001 Silencer001 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
3G is een sneller netwerk voor mailen en surfen. Heeft niets te maken met bellen. Wanneer de iphone kan geunlockt worden kan je gwoon verder blijven proximus gebruiken. Wat misschien niet zal lukken is de visual voicemail wanneer die aangeboden wordt . Voor de rest geen verschil.

3G - Wikipedia

Geen dank en graag gedaan.
Ah ok, dan ben ik hier weer wat wijzer uit! Bedankt!!

Het is toch ook mogelijk om op je ipod via FTP te downloaden zeker? En kan je bijvoorbeeld ook via Wi-Fi connectie maken met het internet thuis? Of is dit enkel via 3G dat je connectie met het netwerk/internet kan maken? Het is ook zeker niet dat je met 3G altijd internet hebt?

Ahjah en hoe zit dan nu eigenlijk met die GPS? Altijd internet nodig om je locatie te vinden?

Ik heb ook gehoord dat de iphone geen ondersteuning bied voor flash... Klopt dit ook en bestaat er hiervoor mss een omweggetje om dit wel te hebben?


Nogmaals bedankt!!
  #7  
Oud 20-06-08, 15:31
paskaal paskaal is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 24
Standaard

Voor GPS heb je naar mijn idee geen internetverbinding nodig. Enkel als je dit inschakelt voor extra ondersteuning bij positiebepaling (zoiets heb ik begrepen, correct me if i'm wrong)
  #8  
Oud 20-06-08, 15:41
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Ik heb ook gehoord dat de iphone geen ondersteuning bied voor flash... Klopt dit ook en bestaat er hiervoor mss een omweggetje om dit wel te hebben?
Voorlopig niet maar adobe(?) is er wel in geslaagd om een flash player te maken maaar of deze in de installer komt is zeer de vraag.

Citaat:
Voor GPS heb je naar mijn idee geen internetverbinding nodig. Enkel als je dit inschakelt voor extra ondersteuning bij positiebepaling (zoiets heb ik begrepen, correct me if i'm wrong)
Er zullen standaard geen kaarten inzitten, dus heb je wel internet nodig om je plaats te bepalen. Misschien dat er later iets uitkomt met offline maps.
  #9  
Oud 20-06-08, 23:05
Silencer001 Silencer001 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Er zullen standaard geen kaarten inzitten, dus heb je wel internet nodig om je plaats te bepalen. Misschien dat er later iets uitkomt met offline maps.
Dus als ik nu gewoon aan het rijden ben met de auto bijvoorbeeld dan kan ik niet zien waar ik zit? Alleen als ik aangesloten ben met een netwerk? Maar er is toch niet overal een Wi-Fi netwerk...

Maar dan kunt ge misschien 3G van je provider nemen (wat dan natuurlijk ook extra geld kost?)

Nogmaals bedankt!
  #10  
Oud 23-06-08, 19:50
Svennekes Svennekes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik overweeg ook een iPhone te kopen, maar ik ben dan ook wel sterk geïnteressseerd in het GPS gebeuren.

Ik las reeds ergens dat Tom Tom een offline versie draaiende heeft op de iPhone, maar dit zou nog niet officieel zijn.

Ik vraag mij nu af of de nieuwe iPhone ook overweg zou kunnen met een externe BT GPS muis (ik heb een warmtewerende voorruit en vrees dat het signaal te zwak is voor een goede fix) en hoe dat de iPhone reageert als je een oproep krijgt tijdens navigatie.

Ik mag hopen dat het scherm van navigatie na opnemen dadelijk terug in beeld komt, zodat je verder kan navigeren tijdens het bellen.

Bijkomend hoop ik dat de iPhone werkt met mijn ingebouwde BT carkit van Ford.

Ik vrees evenwel dat we die vragen maar kunnen beantwoorden als iemand effectief een 3G iPhone in zijn handen heeft gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe functies voor iPhone 5 (comic) ViktorV Chat en geruchten 0 09-09-10 13:04
Foto: Foto en camera functies in iPhone Maurice Muziek, foto & video 20 25-04-08 18:38
Enkele functies die ik wil op men iphone frde Archief 2 20-03-08 16:57
Iphone functies na jailbreak joostje18 Unlock [archief] 6 08-12-07 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.