//

Laptop gecrashed...

Laptop gecrashed... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier. ik heb een probleempje. Deze week is mijn laptop ge-crashed. Ik ben nu al mijn bestanden kwijt. Mijn laptop doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-13, 15:57
rrooxyy rrooxyy is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Unhappy Laptop gecrashed...

Hallo,

ik ben nieuw hier. ik heb een probleempje. Deze week is mijn laptop ge-crashed. Ik ben nu al mijn bestanden kwijt. Mijn laptop doet het nu gelukkig weer omdat die helemaal ge-reset is. Ik heb opnieuw itunes moeten downloaden. Ik heb gewoon Windows 7. Itunes werkt prima, nieuwe nummers op mijn laptop gezet in in de muziekbibliotheek van itunes gedaan. alleen nu is het probleem.. ik sluit mijn iphone 5s aan op mijn laptop en hij doet helemaal niets. ik kreeg een melding in beeld met : vertrouwt u deze computer. Ik heb op ja gedrukt en het enigste wat mijn telefoon deed was opladen. Hoe kan ik nu mijn iphone aansluiten op mijn nieuwe itunes.

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-13, 17:01
Eddy1965online Eddy1965online is offline
• iOS 10.0.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 41
Standaard

Heb je ook weer opnieuw bij voorkeuren je laptop gemachtigd?
Reageren

Labels
iphone 5s, itunes, kapot, laptop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes op laptop ,laptop is stuk wat nu? Inador iTunes 5 29-01-13 08:19
Windows: Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? eugje iTunes 3 13-03-12 22:08
Iphone 4 gecrashed? :s Michael1840 iPhone algemeen 2 08-02-11 22:27
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.