iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   geen edge (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14921-geen-edge.html)

superaapiej 21-06-08 12:44

geen edge
 
ik heb gezocht en gezocht in de zoek functie maar kon niks erover vinden

heb me telefoon via iliberty gejailbreakt en heb geen edge meer maar ik zie ook helemaal geen blokje en ook helemaal geen e enigste wat het doet is Wi-Fi en als ik via een aan en uit zet programma hem wilt aan en uit zetten dan geeft tie aan could not activate edge ?

kan iemand mij helpen

ik heb zo hier en dan rond gekeken maar deze er nog niet tussen gezien :confused:

Celf 21-06-08 13:06

1. Je hebt een telefoonabonnement en het simmetje geplaatst?
2. Nederland heeft geen EDGE, je zult dus GPRS gebruiken.

macfreaker 21-06-08 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 129886)
1. Je hebt een telefoonabonnement en het simmetje geplaatst?
2. Nederland heeft geen EDGE, je zult dus GPRS gebruiken.

Dan moet je toch nog altijd het grps blokje te zien krijgen. Wanneer edge voorzien dan krijg je een "E" in het blokje te zien. :D

Celf 21-06-08 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 129891)
Dan moet je toch nog altid het grps blokje te zien krijgen. Wanneer edge voorzien dan krijg je een "E" in het blokje te zien. :D

ik heb op dit moment geen iPhone bij de hand maar ik meen me te herinneren dat als er geen SIM inzit er ook geen "blokje\icoontje" te zien is..vandaar mijn eerste vraag :)

superaapiej 21-06-08 13:25

er zit wel een sim in want er staat gwn t-mobile link boven

Celf 21-06-08 13:34

..en je hebt in de WIKI onder "GPRS" gekeken?

superaapiej 21-06-08 19:53

wat is wiki ?

ArB 21-06-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superaapiej (Bericht 130008)
wat is wiki ?

Bovenaan de pagina staat wiki daar kun je op klikken.

superaapiej 21-06-08 20:04

beste mensen, wiki geeft hier geen antwoord op er staan alleen maar standaart gprs instellingen in en hulp om het uit te zetten zoals ik het al zei ik zie helemaal geen gprs blokje boven in de hoek dus dan klopt er denk ik iets niet wie kan me helpen ?

superaapiej 21-06-08 21:53

laat maaar heb het zelf gevonden na 2 dagen puzzelen... hij kan gesloten worden en verwijderd worden

macfreaker 21-06-08 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superaapiej (Bericht 130043)
laat maaar heb het zelf gevonden na 2 dagen puzzelen... hij kan gesloten worden en verwijderd worden

Kan je dan even meegeven wat het was voor als iemand anders hetzlefde voorheeft ? :D

superaapiej 23-06-08 08:14

nouw der is gwn een kerel bij mij in het dorp vannacht tegen de zendmast aangereden tijdens het zaaien van zijn land.

dus daar lag het aan hahahaa ik schrok me kapot dacht dat het aan de iphone lag

ButcherJF 23-06-08 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superaapiej (Bericht 130486)
nouw der is gwn een kerel bij mij in het dorp vannacht tegen de zendmast aangereden tijdens het zaaien van zijn land.

dus daar lag het aan hahahaa ik schrok me kapot dacht dat het aan de iphone lag

Geweldig dit, schoot spontaan in de lach bij het lezen ervan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.