//

Outlook synchroniseren naar Iphone

Outlook synchroniseren naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een update gedaan voor mijn mac naar Lion. Maar nu kan ik mijn agenda van outlook niet meer synchroniseren met Itunes. Iemand een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-13, 17:38
porschehenk porschehenk is offline
• iOS 10.3.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 25
Standaard Outlook synchroniseren naar Iphone

Ik heb een update gedaan voor mijn mac naar Lion. Maar nu kan ik mijn agenda van outlook niet meer synchroniseren met Itunes.

Iemand een idee hoe dit nu kan? Verder ben ik ook niet echt happy met Lion op mijn mac, kan ik weer terug naar mijn laatste OSX??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-13, 17:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porschehenk Bekijk bericht
Ik heb een update gedaan voor mijn mac naar Lion. Maar nu kan ik mijn agenda van outlook niet meer synchroniseren met Itunes.
Als je Outlook 2011 bedoeld dan zal dat niet meer lukken met Lion, Mountain Lion en Mavericks.
  #3  
Oud 22-12-13, 17:47
porschehenk porschehenk is offline
• iOS 10.3.1
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 25
Standaard

is idd outlook 2011. Maar wat is dat voor een onzin dan?? En van de mac agenda naar Iphone, kan dat wel??
  #4  
Oud 22-12-13, 17:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porschehenk Bekijk bericht
is idd outlook 2011. Maar wat is dat voor een onzin dan??
De onzin is dat Microsoft Outlook 2011 is blijven steken in de Entourage en MobileMe tijd. Maar dat heb je zelf al gezien in de instellingen van Outlook 2011.

In OS X Lion werd iSync verwijderd maar het SyncServices framework is noch achter gebleven. Outlook 2011 gebruikt SyncServices.

Lees de onderstaande KB eens, misschien helpt het:

OS X: synchronisatievoorzieningen opnieuw instellen

In OS X Lion kan je iSync opnieuw installeren als je toegang hebt tot de OS X Snow Leopard installatie DVD. Ik heb dat ooit voor iemand gedaan die niet kon leven zonder Outlook 2011:

iSync - Wikipedia, the free encyclopedia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad corryd iPad algemeen 0 03-11-13 17:48
IPHONE 4 agenda synchroniseren naar OUTLOOK 2010 janbeul iTunes 3 03-02-12 22:39
Van Iphone naar outlook synchroniseren? midon iTunes 42 15-11-11 22:20
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook Serena iPhone algemeen 0 16-04-09 15:07
synchroniseren afspraak iphone naar outlook arnold iPhone algemeen 3 29-07-08 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.