//

Iphone 4s na IOS 7 update geen bereik + niet meer activeerbaar

Iphone 4s na IOS 7 update geen bereik + niet meer activeerbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone 4s laatst geupdated naar IOS 7 ik heb hierbij wel wat softwaresupdates overgeslagen, ik weet niet of dit een probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-13, 20:49
popjenorox popjenorox is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone 4s na IOS 7 update geen bereik + niet meer activeerbaar

Hallo,
Ik heb mijn Iphone 4s laatst geupdated naar IOS 7 ik heb hierbij wel wat softwaresupdates overgeslagen, ik weet niet of dit een probleem is.
Maar het probleem is dat hij geen bereik meer had en zich niet verbond naar het netwerk. Netwerk instellingen veranderd, instellingen gewijzigd, vliegtuigstand, aan -uit, dfu mode toegepast.
Toen ik contact op nam met Apple adviseerde die mij mijn iphone geheel te herstellen, na ik dit had gedaan kwam ik niet verder dan het begin scherm en krijg ik de melding na het land te hebben ingevoerd:
Uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is.
De medewerker bij Apple zei dat het na het herstellen van de Iphone hersteld moest worden, maar dat is niet het geval geweest. Hij kan nu helemaal niet meer aan of worden geïnstalleerd doordat hij het netwerk niet erkent.
Wie o wie kan mij helpen? Ik heb al veel geprobeerd maar nu kan ik niks meer met mijn Iphone terwijl voordat de update alles het nog perfect deed..

Mvg,
Noor

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2013 om 22:46 ----------

Dankjewel vrienden voor jullie reacties.
Ik heb mijn Iphone weer hersteld door, fabrieksinstellingen te doen en hem daarna in Itunes op nieuw te herstellen. Hij doet het weer
Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
activeren, geen bereik, iphone 4s, itunes, netwerk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone niet activeerbaar iriszx iPhone algemeen 4 27-12-13 21:10
iPhone 4s geen bereik meer themikes iPhone algemeen 1 28-08-13 12:46
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 bartgez106 iPhone algemeen 1 21-03-13 07:39
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! sjockboy iPhone algemeen 1 03-09-12 22:48
iPhone: iphone geen bereik meer na quickpawn roeney Jailbreak 8 25-08-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.