//

Grijze vlekken onder scherm iphone

Grijze vlekken onder scherm iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik last van grijze vlekken onder mijn iphone scherm. Het lijkt net of er op de achtergrond wolken zijn. In de afgelopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-14, 14:08
stoef01 stoef01 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard Grijze vlekken onder scherm iphone

Sinds gisteren heb ik last van grijze vlekken onder mijn iphone scherm. Het lijkt net of er op de achtergrond wolken zijn. In de afgelopen uren is het steeds erger geworden (zie ook bijgevoegde foto). Als ik een screenshot maak, zie je de vlekken niet. In eerste instantie dacht ik aan vochtschade, maar dat is niet logisch aangezien m'n telefoon in de afgelopen dagen niet in aanraking met water/vocht is geweest. Heeft iemand hier ook ervaring mee en zo ja, wat veroorzaakt de vlekken en kan het gerepareerd worden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (48,4 KB, 69x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-14, 14:10
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Dat komt door je screenprotector.

Leg er een nieuwe op

Een screenprotector hoort na verloop van tijd ook eens vervangen te worden.
  #3  
Oud 12-01-14, 14:41
stoef01 stoef01 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Zo lijkt het inderdaad antoon100, maar dat is het probleem niet. De screenprotector al eraf gehaald, maar de vlekken lijken dieper, meer onder de glasplaat, te liggen. Vochtindicatoren ook gecheckt en die zijn mooi wit. Vervelende is dat het scherm steeds lastiger leesbaar wordt.
  #4  
Oud 12-01-14, 19:51
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

100 procent vocht achter je scherm .

Als je de iphone op z,n lcd kant in plas water legt dan blijven de vochtindicatoren mooi wit maar is je scherm naar z,n grootje
  #5  
Oud 12-01-14, 20:07
stoef01 stoef01 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

En nu, suzuki2002? Simkaart al er uit gehaald. Wat is nu wijs? In een bak met rijst of moet er echt reparatie plaatsvinden? Vreemd alleen dat de iphone niet in de buurt van water is geweest de laatste dagen. Daarnaast worden de vlekken ook steeds erger, terwijl die nu zeker niet in contact met water is...
  #6  
Oud 12-01-14, 20:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Normaal zou je het hele scherm moeten vv , als deze geheel defect zou zijn

In dit geval zou het mogenlijk kunnen zijn dat je alleen de backlightpannel vervangt

Hier zit namenlijk het vochtprobleem in
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Strepen en vlekken op lcd-scherm martijnkrullaars iPhone algemeen 1 13-11-13 01:43
iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed daantje22 iPhone algemeen 5 05-11-12 08:24
Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 RDU iPhone algemeen 2 28-07-11 15:33
rare grijze spiegelbalk onderin iphone scherm linwhaa iPhone algemeen 2 02-07-11 12:57
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! STASKO Muziek, foto & video 7 03-03-08 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.