//

iPhone 5 laad niet op.

iPhone 5 laad niet op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een iPhone gekocht maar toen ik hem wouw opladen gaf hij niks aan van een oplaadteken of dergelijke. Wel blijft het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-14, 22:13
transporter transporter is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Exclamation iPhone 5 laad niet op.

Hallo,

Ik heb vandaag een iPhone gekocht maar toen ik hem wouw opladen gaf hij niks aan van een oplaadteken of dergelijke. Wel blijft het percentage tussen de 47% en 49% schommelen.

Ik heb geprobeert hem op de computer aan te sluiten maar iTunes ziet de iPhone helemaal niet en ik krijg een melding dat het apparaat storing veroorzaakt.
Ik heb dit geprobeert op zowel mijn pc als mijn laptop en allebei met hetzelfde resultaat.
Ook proberen mijn computer en laptop het apparaat te installeren maar na 30 minuten is er geen voortgang.

Ik heb geprobeert om iTunes opnieuw te installeren en na de installatie opnieuw op te starten.
Ik heb de iPhone opgestart in zowel DFU modus als recovery modus.
Maar alles zonder enig ander resultaat als hierboven.

Het gaat hier om:
iPhone 5 32GB Wit met iOS 7.0.4
Laptop en PC zijn beide voorzien van Windows 8 Enterprise met de laatste iTunes versie.

Voor meer informatie vraag gerust en ik hoop hier een antwoord te vinden.

Groetjes, Jean-Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-14, 22:55
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transporter Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vandaag een iPhone gekocht maar toen ik hem wouw opladen gaf hij niks aan van een oplaadteken of dergelijke. Wel blijft het percentage tussen de 47% en 49% schommelen.

Ik heb geprobeert hem op de computer aan te sluiten maar iTunes ziet de iPhone helemaal niet en ik krijg een melding dat het apparaat storing veroorzaakt.
Ik heb dit geprobeert op zowel mijn pc als mijn laptop en allebei met hetzelfde resultaat.
Ook proberen mijn computer en laptop het apparaat te installeren maar na 30 minuten is er geen voortgang.

Ik heb geprobeert om iTunes opnieuw te installeren en na de installatie opnieuw op te starten.
Ik heb de iPhone opgestart in zowel DFU modus als recovery modus.
Maar alles zonder enig ander resultaat als hierboven.

Het gaat hier om:
iPhone 5 32GB Wit met iOS 7.0.4
Laptop en PC zijn beide voorzien van Windows 8 Enterprise met de laatste iTunes versie.

Voor meer informatie vraag gerust en ik hoop hier een antwoord te vinden.

Groetjes, Jean-Paul
Ziet je PC hem uberhaupt wel als je hem aansluit? dus een pop up van windows? anders kan het misschien zijn de de aansluiting vies is ofzo? misschien kun je daar eens naar kijken.
En anders terug gaan naar de winkel..
  #3  
Oud 15-01-14, 23:08
transporter transporter is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis1982 Bekijk bericht
Ziet je PC hem uberhaupt wel als je hem aansluit? dus een pop up van windows? anders kan het misschien zijn de de aansluiting vies is ofzo? misschien kun je daar eens naar kijken.
En anders terug gaan naar de winkel..
Als ik hem aansluit aan de pc of laptop geven ze wel het geluid van dat er een usb is aangesloten hetzelfde geld voor als ik hem eruithaal.
Als enige pop-up geeft hij in een soort spraakwolkje rechtsonder aan dat het apparaat voor een storing zorgt met het usb symbool.
Daarna komt er een venster met het installeren van het apparaat maar hier zit geen voortgang in.
  #4  
Oud 16-01-14, 00:05
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Nieuw of Tweedehands?
In eerste geval: garantie! In tweede geval terug....en duimen...
__________________
iPhone 5 fw7.1.2 + iPhone 3GS fw6.1.4 + iPhone4 fw7 + iPad2 fw7 en
AppleTV2 fw 5.0 + iPad Mini fw6.0.2 (JB'ed)
  #5  
Oud 16-01-14, 16:47
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

maaak de aansluiting van de iphone waar je de oplaad kabel moet insteken heel goed schoon mijn zoon had het zelfde probleem zaten stofjes in van zijn broekzak alles schoongemaakt en alles werkt perfect gr
  #6  
Oud 16-01-14, 16:49
Scotth Scotth is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 80
Standaard

Misschien een niet originele (Chinese) kabel?
Reageren

Labels
itunes, kabel, opladen, storing



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC roelske iPhone algemeen 29 29-06-13 12:12
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 22:02
iphone laad niet op ollyafca iPhone algemeen 3 16-10-12 04:06
iPhone start niet/laad niet meer op JRJoeri iPhone algemeen 10 08-12-10 01:08
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. remko iPhone algemeen 8 19-08-09 09:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.