//

Hotmail calendar synchroniseert niet

Hotmail calendar synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Guys, I need help. Sinds kort synchroniseert mijn hotmail account de agenda niet meer mee. Ik heb het account al meerdere malen verwijderd en aangemaakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-14, 14:43
HarryCB HarryCB is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard Hotmail calendar synchroniseert niet

Guys, I need help.

Sinds kort synchroniseert mijn hotmail account de agenda niet meer mee. Ik heb het account al meerdere malen verwijderd en aangemaakt via zowel Outlook als Exchange account, maar beiden geven geen resultaat.

Mail wordt wel gewoon gesynchroniseert, maar mijn agenda niet. Althans, ik kan hem wel selecteren in de verschillende agenda-apps (gebruik zelf voornamelijk week cal), maar de afspraken zijn onzichtbaar. In hotmail zelf staan alle afspraken er gewoon in en vreemd genoeg zijn er wel een páár afspraken die hij wel synchroniseert, maar lang niet alles.

Iemand ervaring/oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-14, 17:37
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ook al een volledige herstart van je iPhone geprobeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google Calendar: (slechts) 1 geselecteerde agenda synchroniseert niet/soms XIII iPhone algemeen 0 15-10-12 09:57
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles koekjedebij iCloud 15 14-03-12 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.