//

Iphone 3gs na vervanging van batterij blijft hangen

Iphone 3gs na vervanging van batterij blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste kenners, Ik heb voor mijn zoon de batterij voor Iphone 3 GS vervangen. Bij het opstarten blijft deze in recovery mode hangen. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-14, 16:35
dynamo dynamo is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard Iphone 3gs na vervanging van batterij blijft hangen

Beste kenners,
Ik heb voor mijn zoon de batterij voor Iphone 3 GS vervangen. Bij het opstarten blijft deze in recovery mode hangen. Ik heb zelf alles geprobeerd en via recovery en/of met DFU mode aan de praat te kunnen krijgen (via upgarade en of herstellen). Telkens loop ik tegen foutmelding 29. Hoe kan ik die toch aan vanuit recovery mode terug halen?
bedankt alvast voor jullie reactie
firmware was 6.1.3
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-14, 16:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dynamo Bekijk bericht
Telkens loop ik tegen foutmelding 29.
Je hebt een niet compatibele accu geïnstalleerd. Vergelijk de APN nummers van de originele accu met die van de nieuwe accu:

How to fix error 29 in itunes - iPhone 3GS - iFixit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij Vince050 iPhone algemeen 1 16-07-12 08:33
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij magrietlinne iPhone algemeen 6 01-11-11 21:45
Vervanging batterij 3GS iRolf iPhone accessoires en onderdelen 1 25-10-11 00:49
Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm. typhoon788 iPhone algemeen 3 05-09-11 14:29
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.