//

Toestelgegevens kloppen niet meer

Toestelgegevens kloppen niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik kijk bij instellingen - algemeen - info, zie ik bij capaciteit staan dat er 12,9 geb. beschikbaar is, en bij het kopje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-14, 14:41
Pra Pra is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 19
Standaard Toestelgegevens kloppen niet meer

Hallo,

Als ik kijk bij instellingen - algemeen - info, zie ik bij capaciteit staan dat er 12,9 geb. beschikbaar is, en bij het kopje beschikbaar 8,4 gb. Als ik dan ga naar : instellingen - algemeen - gebruik - opslag, zie ik staan dat er 8,4 gb vrij is en 4,5 gb in gebruik. Maar als ik dan in die lijst kijk van alle apps die ik gebruik, en ik tel alle gb en mb's bij elkaar op, dan kom ik nog niet eens aan de 3 gb aan gebruik. mijn vraag is dus hoe het kan dat er staat dat ik 4,5 gb in gebruik heb maar er nog geen 3 gb tel?

Dan nog een andere vraag. Het is mij nu al 2 keer opgevallen dat mijn "tijd sinds volledig opladen" niet helemaal klopt. Zojuist had ik mijn iphone helemaal opgeladen, en nadat deze opgeladen was heb ik er 4,5 uur niets mee gedaan. Vervolgens toen ik het batterijgebruik ging kijken, stond er bij stand-by inderdaad 4,5 uur maar bij gebruik stond er 17 minuten? Dit klopte dus niet omdat ik mijn telefoon na het opladen niet meer gebruikt had. Hoe kan dit? Voorheen als ik mijn telefoon opgeladen had en niet gebruikt, stond er bij gebruik wel gewoon 0 min? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-14, 19:52
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ivm de opslag; dit zal veroorzaakt worden door opgeslagen spelletjes van games of andere info van apps. 'Onzichtbare' info bedoel ik dus.

En dan ivm het gebruik. Er zal sowieso iets op de achtergrond draaien dat dit veroorzaakt. Dit is nooit zomaar.
  #3  
Oud 30-01-14, 20:17
Pra Pra is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 19
Standaard

Dankjewel. Ik vraag me dan af wat er draait op de achtergrond want voorheen had ik dit nooit. Het kan dus zijn dat apps evengoed op de achtergrond draaien, ook al heb ik alles afgesloten? En hoe kan ik erachter komen wat het veroorzaakt?
  #4  
Oud 01-02-14, 13:45
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pra Bekijk bericht
Dankjewel. Ik vraag me dan af wat er draait op de achtergrond want voorheen had ik dit nooit. Het kan dus zijn dat apps evengoed op de achtergrond draaien, ook al heb ik alles afgesloten? En hoe kan ik erachter komen wat het veroorzaakt?
Niet specifiek een app. Maar iets waarvoor de iPhone verbinding maakt met het internet of zo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Betalingsinformatie zou niet meer kloppen rvjacobs iTunes 4 08-10-12 22:54
T-mobile belminuten kloppen niet meer??? johanneslol Odido (T-Mobile) 7 01-09-10 17:51
Icoontjes kloppen niet na download. Illias_070 iPhone Apps 3 10-10-09 20:10
Album illustraties kloppen niet. LaLena iPhone algemeen 1 17-06-09 23:45
Datum Mail en Text kloppen niet meer madmark Unlock [archief] 27 21-04-08 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.