//

probleem iPhone 4s syncroniseren met iTunes

probleem iPhone 4s syncroniseren met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met mn iPhone 4s (net gekocht). Bij het syncroniseren via iTunes krijg ik de melding dat ik een update nodig heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-14, 01:03
lukatzo lukatzo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Exclamation probleem iPhone 4s syncroniseren met iTunes

ik heb een probleem met mn iPhone 4s (net gekocht). Bij het syncroniseren via iTunes krijg ik de melding dat ik een update nodig heb voor iTunes 11.1.1 (heb versie 10.6.3). Ik heb dus de laatste versie gedownload maar die draait niet onder mijn OsX 10.5.8. (OsX 10.6.8 is vereist) moet ik deze upgraden, updaten ik ben het spoor bijster? Wie kan me helpen? [/B]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-14, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukatzo Bekijk bericht
Ik heb dus de laatste versie gedownload maar die draait niet onder mijn OsX 10.5.8. (OsX 10.6.8 is vereist) moet ik deze upgraden, updaten ik ben het spoor bijster? Wie kan me helpen? [/B]
Je zal minimaal moeten updaten naar OS X 10.6.8 Snow Leopard om iTunes 11.1.x te kunnen gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Syncroniseren met iTunes; ik snap het niet meer benjaminvd iTunes 5 29-02-12 16:24
syncroniseren zonder kabel met iTunes? bwpeters iTunes 1 31-10-10 16:05
Windows: syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone Vinesh iTunes 3 10-06-10 21:51
syncroniseren iphone 3g met windows and2309 iTunes 4 25-08-09 20:27
Itunes met iphone syncroniseren glenneke iTunes 0 04-02-09 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.