//

Ipod blijft hangen

Ipod blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Mijn ipod blijft hangen, hetstellen/reservekopie maken lukt niet, hard reset lukt niet. Radeloos. Bleef hangen bij het installeren van een tweak. Ik kan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-14, 17:43
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard Ipod blijft hangen

Hoi

Mijn ipod blijft hangen, hetstellen/reservekopie maken lukt niet, hard reset lukt niet. Radeloos. Bleef hangen bij het installeren van een tweak. Ik kan de foto's er wel vanaf synchroniseren maar verder niks.

Foutmelding v itunes: itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatiegesserice halen. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw = lukt niet

Appletje wordt zichtbaar bij hardreset maar doet daarna niks meer en verdwijnt..

Iemand?????

Mvg
Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-14, 17:47
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

DFU modus al geprobeerd?
  #3  
Oud 02-02-14, 17:53
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

Ja en werkt helaas ook niet.hij vindt hem wel in itunes maar ik heb er daarna weinig aan. Want herstellen met/zonder reservekopie werkt ook niet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (112,9 KB, 8x gelezen)
  #4  
Oud 02-02-14, 18:02
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Sluit je pc helemaal af met de iphonekabel er nog in. Laat die ook aangesloten op je ipod. Start je pc vervolgens weer op en kijk wat er nu voor een melding verschijnt in iTunes.

Als ook dat niet mag baten, deïnstalleer je iTunes van je pc en installeer je die opnieuw.

In elk geval moet je te allen tijde originele kabels gebruiken en direct aansluiten op je pc, dus zonder verlengkabel of usb-hub
  #5  
Oud 02-02-14, 18:06
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

Ik gebruik de apple kabel maar ik zal het proberen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2014 om 17:11 ----------

Bedankt hij werkt. Jammer dat alles weg is, reservekopie ging dus niet en icloud was een maand oud...

Mercii!!!
  #6  
Oud 02-02-14, 18:21
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RKlopping Bekijk bericht
Bedankt hij werkt. Jammer dat alles weg is, reservekopie ging dus niet en icloud was een maand oud...

Mercii!!!
Graag gedaan.

Als je voor agenda, contacten en de rest iCloud had ingeschakeld, zal je hoogstens alle apps kwijt zijn. En laat die nou net makkelijk terug te downloaden zijn in appstore. Je zou enkel sommige instellingen opnieuw moeten nalopen, maar dat is het mooie van apple. Je kan hem heel snel weer terug instellen zoals je gewend bent.

Ik persoonlijk sla automatisch dagelijks een reservekopie op in icloud en synchroniseer meerdere per week met itunes op mijn pc waarbij ik ook gelijk een reservekopie maak. Maar dat komt omdat ik jaren terug een soortgelijk probleem als jij ook heb gehad, waarbij ik weer uit scratch moest beginnen.
  #7  
Oud 02-02-14, 18:24
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

I know, I know, maar ik gebruik meerdere apparaten dus te weinig opslagruimte en ik ga niks kopen.

Toch bedankt haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod touch blijft hangen JailbreakerPro iPhone algemeen 1 19-05-11 17:46
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek cbkleipool iPhone algemeen 3 08-02-11 12:03
iPod touch: ipod touch 2g blijft hangen steflovesheripodtouch Jailbreak 1 27-12-10 14:53
Ipod blijft op shuffle hangen Baszt iPhone algemeen 0 15-07-10 17:11
ipod blijft hangen op ''oplaadscherm'' thomassi9 iPhone algemeen 0 30-06-10 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.