//

GPS no signal en wifi werkt slecht

GPS no signal en wifi werkt slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=3] [/SIZE] Beste mensen, Op de toestel van mijn vrouw (iphone 4) werkt GPS functie niet (tomtom) en de wifi signaal ben je ook snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-14, 18:01
dynamo dynamo is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard GPS no signal en Wi-Fi werkt slecht

[SIZE=3] [/SIZE]Beste mensen,
Op de toestel van mijn vrouw (iphone 4) werkt GPS functie niet (tomtom) en de Wi-Fi signaal ben je ook snel kwijt (je moet letterlijk 30 cm van de router zijn om signaal te kunnen ontvangen. Dit probleem onderken ze nadat in de zomer de nieuwe glas was geplaatst. Zelf heb ik alles geprobeerd: reset, nieuwe ios, als nieuwe toestel herstel, instellingen, locatie voorziening, etc. maar tevergeefs. Ik heb zelfde toestel zelfde IOS maar dit probleem met mijn toestel heb ik niet.
Zijn er nog andere tips?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-14, 18:10
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Terug gaan naar de winkel waar het glas vervangen is. Waarschijnlijk hebben ze hier iets niet goed aangesloten voordat het glas erop ging.
  #3  
Oud 03-02-14, 21:00
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat ze bij de EMI schildplaat ( zwarte plaat wat de connectors van scherm digityzer etc afdekken ) ze het bovenste schroefje , deze is beduidend langer dan de andere 4 waarmee die plaat vastzit, niet goed is aangedraaid of het metalen lipje wat aan deze zwarte plaatje zit hebben ze niet erop gezet of zijn ze kwijt geraakt. Google maar eens of kijk maar op YouTube. Daar zijn een paar voorbeelden te zien wat de oorzaak kan zijn wanneer je slecht Wi-Fi signaal hebt. Deze schroef maakt nl contact met zwarte plaatje en via de schroef ook met de grondplaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen/slecht GPS in iOS 7.0 pangenent iPhone algemeen 3 28-09-13 16:40
GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02) paling iPad algemeen 1 13-11-11 16:58
GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02) paling iPhone algemeen 0 08-11-11 20:42
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst domela76 Wi-Fi 2 02-07-11 20:11
Hardware: GPS werkt slecht erikroeier iPhone Navigatie 0 24-06-09 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.