//

Iphone gekregen, gelijk geblokkeerd.

Iphone gekregen, gelijk geblokkeerd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik zit met een probleempje. Een paar weken terug heb ik een gebruikte iphone 4 cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ik had niet een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-14, 23:39
hova1987 hova1987 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard Iphone gekregen, gelijk geblokkeerd.

Hey

Ik zit met een probleempje.

Een paar weken terug heb ik een gebruikte iphone 4 cadeau gekregen voor mijn verjaardag.

Ik had niet een juiste formaat simkaart ervoor dus nieuwe simkaart aangevraagd. Nadat de simkaart binnen was wilde ik de iphone aanzetten en uitproberen.
Schijnbaar had de phone een ontgrendelingscode. Deze heb ik dus meerdere malen verkeerd ingetoetst totdat de phone geblokkeerd is.
Nu heb ik dus een geblokkeerde iphone en een sikaart die nog niet geactiveerd is ;-).

Op internet zie je dat je eventueel kan syncen, maar ikzelf heb niet eens een apple id dus dat gaat niet werken?

Las wel iets over dat de vorige eigenaar de phone in Idevice kan wissen?? Is dat mogelijk?? En wat kan ik doen?

Zou iemand mij kunnen helpen aub

Joey
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-14, 23:50
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Bij een iphone is er geen limiet op het aantal keer dat je de toegangscode verkeerd intikt. Na de eerste 10 keer blijft hij een x aantal minuten gelocked en na elke foute keer daarna veel langer.. Je hebt hoogstwaarschijnlijk de simpincode verkeerd ingegeven en dat kan je oplossen door de puk code in te geven. Mocht het allemaal niet baten, dan kan je alsnog je simkaart in een ander telefoon stoppen en aangeven dat de pincode niet meer gevraagd moet worden. Wanneer je vervolgens de sim in de iphone doet, zal deze nu werken en zal je een aantal stappen moeten invoeren om hem te kunnen gebruiken. Allemaal standaard issue voor iedereen met een iphone.

Het belangrijkste, echter, is dat je er zeker van moet zijn dat je simkaart niet meer om een pincode vraagt
  #3  
Oud 16-02-14, 00:23
hova1987 hova1987 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

Thnx voor de snelle reply .

Helaas is de iphone geblokkeerd en kan ik niks meer dan een noodoproep. Ok niet na een paar min/uren of dagen.
  #4  
Oud 16-02-14, 00:24
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hova1987 Bekijk bericht
Thnx voor de snelle reply .

Helaas is de iphone geblokkeerd en kan ik niks meer dan een noodoproep. Ok niet na een paar min/uren of dagen.
Als je zeker weet dat het niet je simkaart is, dan kan je 'm eenvoudig herstellen met iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Gekregen Iphone 4 iOS 4.3.1 jailbreak upgraden dezwart3 Jailbreak 4 27-12-12 02:45
Belangrijke iphone 4 informatie gekregen via KS tmobile bassie008 Odido (T-Mobile) 4 18-08-10 23:07
IPhone gekregen, wat nu? Genuine IPhone Chat en geruchten 8 03-04-10 04:19
Nieuwe 3G iphone gekregen Iphone_belgium Chat en geruchten 4 27-04-09 00:26
Nieuwe iPhone gekregen van Apple! Koes Chat en geruchten 13 21-06-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.