//

Hoe kan ik gesprekken opnemen?

Hoe kan ik gesprekken opnemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil gesprekken die ik voer opnemen. Hoe kan ik dat het beste doen? Liever geen verhalen over wettelijke toestemming etc. etc., graag een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-14, 10:16
Curada Curada is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Post Hoe kan ik gesprekken opnemen?

Ik wil gesprekken die ik voer opnemen. Hoe kan ik dat het beste doen?

Liever geen verhalen over wettelijke toestemming etc. etc., graag een app of andere technische oplossing die dit het gemakkelijkste en liefst standaard doet.

Alvast dank!
Curada
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-14, 10:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Curada Bekijk bericht
graag een app of andere technische oplossing die dit het gemakkelijkste en liefst standaard doet.
In de App Store staan geen apps om telefoongesprekken op te nemen. Een andere technische oplossing? Zet de iPhone op luidspreker en gebruik een extern opname-apparaat.

Trouwens, over dit onderwerp lopen al een tiental topics op het forum. Ga ook eens in die topics kijken.
  #3  
Oud 12-06-14, 16:36
bacoxen bacoxen is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik heb net deze site gevonden: Record Calls on iPhone ? MD No Jailbreak Rec Fix 1.3.4 | Rare Software

Ik durf het alleen nog niet aan om deze software te proberen... iemand die weet of dit werkt en geen spyware is?
  #4  
Oud 12-06-14, 17:36
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Dat kan vanaf iOS 8 (testen kan in de beta's),

Handoff & Instant Hotspot

iOS 8 kent een verdere integratie tussen iPhone, iPad en Mac. Dankzij de Handoff-functie kan je nu telefoongesprekken opnemen of beginnen vanaf je Mac of iPad, zonder dat je je iPhone erbij hoeft te pakken. Ook kan je met Handoff vanaf je iPad of Mac nu SMS- en MMS-berichten verzenden. Als je apparaten zijn aangemeld bij iCloud kan je verder eenvoudig wisselen tussen apparaat terwijl je verder werkt aan bestand, bijvoorbeeld in Mail, Safari, Pages, Numbers, Keynote, Maps, Messages, Reminders, Calendar of Contacts. Als je iPad verder geen Wi-Fi-bereik heeft kan je je iPhone meteen gebruiken als hotspot: met de nieuwe Instant Hotspot-functie zie je de naam van je toestel in de lijst Wi-Fi-netwerken bij Instellingen/Settings. Selecteer het apparaat en je hebt toegang tot internet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bacoxen Bekijk bericht
Ik heb net deze site gevonden: Record Calls on iPhone ? MD No Jailbreak Rec Fix 1.3.4 | Rare Software

Ik durf het alleen nog niet aan om deze software te proberen... iemand die weet of dit werkt en geen spyware is?
Blijf maar van die troep af (het wordt heel binnenkort standaard geïntegreerd)

Veel success

EDIT:

@Curada

Ik zie dat je een iPhone 4 hebt, dan zal het helaas niet lukken.
iOS 8 is alleen voor iPhone 4s en nieuwer.
__________________
Advies wordt op je eigen verantwoordelijkheid uitgevoerd!
  #5  
Oud 12-06-14, 17:40
bacoxen bacoxen is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 2
Standaard

Hmm opnemen via mac of iPad... ben benieuwd of je ook vanaf de telefoon zelf een gesprek kan opnemen...

Via die website is de eerdergenoemde tool ook bijna niet te downloaden door alle reclame die je in moet vullen. Die troep laat ik idd maar liggen.

Bedankt voor je reactie!
  #6  
Oud 12-06-14, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bacoxen Bekijk bericht
Hmm opnemen via mac of iPad...
Vergeet dat maar.
Reageren

Labels
bewaren, gesprekken opnemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprekken opnemen (recorden)? brenno iPhone Apps 68 20-02-12 22:24
Skype gesprekken opnemen manoah iPhone algemeen 1 17-10-11 17:55
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? wermar iPhone algemeen 5 14-09-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.