verstaanbaarheid 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg regelmatig klachten dat ik niet goed verstaanbaar ben. Lees op tweakers dat er meer mensen zijn die daar last van hebben, daar werd gesuggereerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verstaanbaarheid 5S
Krijg regelmatig klachten dat ik niet goed verstaanbaar ben.
Lees op tweakers dat er meer mensen zijn die daar last van hebben, daar werd gesuggereerd om "geluidsonderdrukking" uit te zetten. Volgens mij is dit alleen voor je zelf maar dit toch gedaan. Jammer genoeg zonder resultaat. Ik gebruik de 5S in een bookbook case. Zijn er mensen met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je advies, heb net ff gebeld zonder bookbook. Volgens mijn collega scheelt het wel alhoewel ik nog steeds verstaanbaar was. Geluid werd volgens hem doffer....
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet zo veel verstand van microfoons, maar zit er niet wat stof in of zo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook bij mij het probleem dat bellers (de laatste tijd?) laten weten dat ik slecht verstaanbaar ben.
Als ik mijn 5S maar maar iets scheef ten opzichte van mijn mond draai ben ik blijkbaar niet of heel slecht verstaanbaar. Hierover met mijn oude 4S nooit klachten gehad. Geluidsonderdrukking heb ik inmiddels uitgezet. Echter zonder resultaat. Er zit zeker geen stof in de telefoon. Iemand enig idee of gelijke ervaring? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net twee gesprekken gevoerd met de bookbookcase gewoon er om heen. Was volgens de tegenpartij goed te verstaan. Heb nu wel de telefoon bijna horizontaal als ik praat. Wellicht is dit de oplossing!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is voor facetime, dan hou je hem van je gezicht meestal..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Graag. ben erg benieuwd. Ik heb interesse in die Bookbook case, maar ik vraag me af of het wel praktisch is. (ik had altijd een sleeve-case)
|
|
||||
|
||||
heb een lederen Apple case die voor 5 en 5s .en geen problemen
en op dit moment gebruik ik een element case sector 5 cf en krijg geen problemen met geluid of verstaanbaarheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren geluidsonderdrukking weer aan gezet en net een wat langer gesprek gevoerd. Netjes de klep een stuk open gehouden. Volgens de gesprekspartner was ik goed verstaanbaar. Een zwaluw maakt nog geen zomer maar het lijkt goed te gaan. ps let goed op dat je een orignele bookbook koopt! Er is veel namaak. Laatst gewijzigd door bing69; 21-03-14 om 14:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|