//

binnenkomende oproep valt op slot na 'open schuiven'

binnenkomende oproep valt op slot na 'open schuiven' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een oproep ontvang, valt deze weg na open 'schuiven'. ik heb een I Phone 4 met IOS 7.0.4...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-14, 14:26
graichen graichen is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Standaard binnenkomende oproep valt op slot na 'open schuiven'

als ik een oproep ontvang, valt deze weg na open 'schuiven'. ik heb een I Phone 4 met IOS 7.0.4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scrollen/Schuiven in iOS Assistive Mode? Ruben.cc iPhone algemeen 5 07-11-12 15:14
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep remcop iPhone accessoires en onderdelen 4 11-08-12 10:24
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep Macbook-jan Overige providers België 1 07-04-09 10:26
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? scorpioking Archief 2 06-05-08 12:46
oproep beantwoorden met drukken ivp schuiven RHochstenbach Archief 5 24-04-08 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.