//

Iphone gereset naar fabrieksinstelligen

Iphone gereset naar fabrieksinstelligen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben hier nieuw op iCulture forum, weet nog niet hoe alles werkt maar ik heb een vraagje, Ik heb vandaag in de ochtend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-14, 12:16
Trkeskin Trkeskin is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 5
Exclamation Iphone gereset naar fabrieksinstelligen

Hallo, ik ben hier nieuw op iCulture forum, weet nog niet hoe alles werkt maar ik heb een vraagje,

Ik heb vandaag in de ochtend mijn iphone 4 gereset. Ik wist het codeslot voor me 'beperkingen' niet meer omdat mijn zusje het had veranderd jaar geleden, en tot vandaag wou ik me telefoon resetten alleen zonder dat codeslot kon het niet dus moest ik 10x foutief me wachtwoord invoeren, nou dat te gedaan te hebben is het eindelijk gelukt. Alleen kom ik hier nu met een probleem dat ik een apple id moet hebben van mijn zusjes account ( waar het op geactiveerd is ) nu ben ik op school en als ik thuis ben ga ik om het wachtwoord vragen, maar indien ze het niet weet, wat kan ik er dan aan doen om het alsnog te activeren? Met een andere apple id? of via itunes?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Soner
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-14, 12:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trkeskin Bekijk bericht
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Die iPhone is geblokkeerd met Find my iPhone. Dat is een beveiligingsmechanisme in iOS 7 tegen diefstal. Je zal moeten wachten tot jouw lief zusje het paswoord van haar Apple ID aan jou geeft.

Nee, er is geen manier om dit beveiligingsmechanisme te omzeilen.
  #3  
Oud 24-02-14, 12:21
Trkeskin Trkeskin is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die iPhone is geblokkeerd met Find my iPhone. Dat is een beveiligingsmechanisme in iOS 7 tegen diefstal. Je zal moeten wachten tot jouw lief zusje het paswoord van haar Apple ID aan jou geeft.

Nee, er is geen manier om dit beveiligingsmechanisme te omzeilen.
Ook niet als ik even naar een telefoonwinkel ga in mijn buurt? En wat als zij het wachtwoord is vergeten? ben ik dan mijn iphone kwijt? aangezien het niet te omzeilen is? is er echter geen optie dan?
  #4  
Oud 24-02-14, 12:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trkeskin Bekijk bericht
Ook niet als ik even naar een telefoonwinkel ga in mijn buurt?
Als die telefoonwinkel in de buurt het iCloud Apple ID + paswoord van jouw zusje niet heeft gaat het daar ook niet lukken.

Citaat:
is er echter geen optie dan?
Er is geen andere optie.
  #5  
Oud 24-02-14, 12:25
Trkeskin Trkeskin is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als die telefoonwinkel in de buurt het iCloud Apple ID + paswoord van jouw zusje niet heeft gaat het daar ook niet lukken.

Er is geen andere optie.
Dus als ze het wachtwoord niet meer weet kan ik mijn telefoon dus gelijk het vuilnis in gooien?
  #6  
Oud 24-02-14, 12:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trkeskin Bekijk bericht
Dus als ze het wachtwoord niet meer weet kan ik mijn telefoon dus gelijk het vuilnis in gooien?
Waarom zou jouw lief zusje het paswoord niet meer hebben? Heb je het haar al heel vriendelijk gevraagd? Doe dat maar eerst alvorens het ding in de vuilbak te kieperen.
  #7  
Oud 24-02-14, 12:34
Trkeskin Trkeskin is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom zou jouw lief zusje het paswoord niet meer hebben? Heb je het haar al heel vriendelijk gevraagd? Doe dat maar eerst alvorens het ding in de vuilbak te kieperen.
Ik heb het nog niet gevraagd, ik ben nu op school en ik kan haar op dit moment niet bereiken dat doe ik na school wanneer ik thuis ben, maar misschien is ze het wachtwoord van het appleid vergeten, dat is ook een kans.
  #8  
Oud 24-02-14, 13:13
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Dan kan je altijd nog vragen om het herstellen van een wachtwoord doormiddelvan de knop 'wachtwoord vergeten'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gereset Patrickj iPhone algemeen 0 25-09-13 19:03
iPhone Gereset Halliehallo iPhone algemeen 2 15-05-12 20:21
Iphone gereset en nu ??? lieven0303 Archief 1 07-06-09 23:14
2e hands iPhone gereset, help! jerrelino iPhone algemeen 4 15-03-09 17:42
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 4 26-08-08 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.