//

iPhone 5S synchronisatieprobleem met iTunes

iPhone 5S synchronisatieprobleem met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Sinds een paar dagen kan ik mijn iphone 5S niet meer syncen met iTunes. Niet thuis op Mac Os X en niet op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-14, 12:47
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard iPhone 5S synchronisatieprobleem met iTunes

Hallo!

Sinds een paar dagen kan ik mijn iphone 5S niet meer syncen met iTunes. Niet thuis op Mac Os X en niet op mijn werk met Windows.

Het proces blijft hangen bij de laatste stap: "Wachten tot wijzigingen zijn toegepast". Vervolgens zijn de zaken die ik wil synchroniseren niet op het toestel gezet.

Ik heb de computers allebei een keer opnieuw opgestart en de iPhone zelf ook. Maar geen resultaat. Wie weet een oplossing?

Gegevens:
- iOS 7.0.6
- iPhone 5s
- Geen jailbreak

Via wi-fi syncen lukt overigens ook niet.

Timoow
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-14, 13:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit probleem kan optreden als gesynchroniseerde data op de PC/Mac niet meer aanwezig is cq. de folders verplaatst zijn. Synchroniseer jij trouwens gelijktijdig met een Mac en een Windows PC?
  #3  
Oud 05-03-14, 16:40
Timoow Timoow is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dit probleem kan optreden als gesynchroniseerde data op de PC/Mac niet meer aanwezig is cq. de folders verplaatst zijn. Synchroniseer jij trouwens gelijktijdig met een Mac en een Windows PC?
Excuses voor het late antwoord. Nee, ik sync 'normaal' alleen met een Mac. Maar omdat ik dit probleem had, heb ik het even getest op Windows om uit te sluiten dat het aan mijn computer lag.

Het probleem is inmiddels opgelost, nadat ik de firmware er weer helemaal op heb moeten zetten. Nogal omslachtig, maar het heeft geholpen.

Dank voor je hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatieprobleem: gebruikersaccounts iTunes??? jayjay00 iTunes 5 14-09-12 14:37
Synchronisatieprobleem met Foto's Itunes, iPad en iPhone SayMr2Me Muziek, foto & video 4 27-07-12 17:00
iPhone synchronisatieprobleem zorphion iPhone algemeen 0 02-03-10 09:36
Synchronisatieprobleem muziek iPhone 3G 16gb sergejulien iTunes 2 14-05-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.