//

Functie "geluid uit"gaat spontaan aan tijdens gesprek

Functie "geluid uit"gaat spontaan aan tijdens gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb een vraagje over mijn iPhone Als ik iemand bel, of gebeld word, dan gebebeurt het vaak dat de geprekspartner aan de andere kant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-14, 18:08
IPHONERAF IPHONERAF is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard Functie "geluid uit"gaat spontaan aan tijdens gesprek

Hallo heb een vraagje over mijn iPhone Als ik iemand bel, of gebeld word, dan gebebeurt het vaak dat de geprekspartner aan de andere kant mij ineens kwijt is. ALs ik dan op de display kijk is het vakje “geluid uit” het doorgestreepte microfoontje) verlicht. Volgens mij iets met de sensor ik weet het echt niet want heb normale oren hé
weet iemand hoe dit komt
merci
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-14, 14:31
MattNick MattNick is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 14
Standaard

Als je even een gratis nummer belt en dan je vinger/hand voor de sensor aan de bovenkant van je scherm houdt(waar je ook je oor houdt), gaat je scherm dan uit of blijft deze aan?
Als deze aan blijft kan het dus deze sensor zijn en druk je wellicht per ongeluk met bijvoorbeeld je wang op "geluid uit".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Optie "aanbieder" is verdwenen uit menu "instellingen" ninike2 iPhone algemeen 3 25-07-13 15:35
"Gebruik SSL" aan of uit om e-mails te versleutelen(veiligheid) roadrunner60 iPhone algemeen 2 25-01-13 09:04
Geluid iPhone 4 aan en uit door valse "accessoiremelding" vdvpj iPhone algemeen 14 29-08-11 14:58
Geluid uit knop gaat aan tijdens bellen beeldbuis iPhone algemeen 6 14-05-09 16:47
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.