//

Iphone synchroniseren met nieuwe computer

Iphone synchroniseren met nieuwe computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iPhone gesynchroniseerd met een PC, maar heb inmiddels een nieuwe gekregen van mijn werk die ik zou willen gebruiken om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-14, 15:45
philipz philipz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard Iphone synchroniseren met nieuwe computer

Hoi,

Ik heb mijn iPhone gesynchroniseerd met een PC, maar heb inmiddels een nieuwe gekregen van mijn werk die ik zou willen gebruiken om de iPhone te beheren. Piece of cake dacht ik...
Na lang zoeken moet ik ofwel alles erasen en opnieuw beginnen, ofwel allerlei complexe handelingen doen om alles over te zetten, ofwel software kopen en hopen dat deze wel deftig werkt. Ik wil enkel mijn huidige iPhone behouden in de staat waarin hij zich bevindt - zonder dataverlies. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Kan ik op de een of andere manier een folder op mijn oude PC kopieren en overzetten naar mijn nieuwe?
Hetzelfde geldt voor mijn ipad trouwens...

Bedankt,

Philipz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-14, 15:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philipz Bekijk bericht
Kan ik op de een of andere manier een folder op mijn oude PC kopieren en overzetten naar mijn nieuwe?
Daar heeft Microsoft aan gedacht. Je kan de volledige iTunes bibliotheek met alles er op en er aan (en wat je nog zo nodig hebt) van de oude naar de nieuwe PC overzetten met Windows Easy Transfer.

Als dat allemaal gebeurd is iTunes installeren op de nieuwe PC.
  #3  
Oud 05-03-14, 15:57
philipz philipz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Als ik daarna synchroniseer, heb ik dan terug krek dezelfde iPhone (history, smsen, foto's, settings, ...)?
Ik veronderstel dat het niets uitmaakt dat iTunes al geinstalleerd is op de nieuwe PC?
  #4  
Oud 05-03-14, 16:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philipz Bekijk bericht
Als ik daarna synchroniseer, heb ik dan terug krek dezelfde iPhone (history, smsen, foto's, settings, ...)?
Daar heeft de iTunes bibliotheek en de indices van de bibilotheek niets mee te maken. Die dingen staan in de backups, niet in de bibliotheek.

Eerst de data overzetten en dan eerst iTunes installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twee iPhones met dezelfde computer synchroniseren sytze63 iPhone algemeen 2 05-10-12 23:49
Twee iPhones synchroniseren met één computer BASTARDO! iTunes 22 16-05-12 16:47
Synchroniseren met een windows computer astridbos iTunes 4 09-03-12 11:51
synchroniseren iphone met itunes: computer valt uit! edwindaemen iTunes 3 13-09-11 20:01
Synchroniseren met nieuwe computer PuddingNL iTunes 5 20-05-10 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.